2019-08-10, 16:21
Medlem
Daniel501s avatar
Rätt intressant ändå, om inte Robert Maxwell hade flytt hals över huvud ur Tjeckien så hade alla dessa tusentals småflickor och småpojkar (många av dem vuxna idag) aldrig skadats.

Robert Maxwell är ju som bekant Jude och han lärde upp sin favorit dotter, Ghislaine Maxwell till att ta över manteln över "omoraliska men nyttiga affärer för Israel och Judar" som senare skulle bli handler åt Jeffrey Epstein.

Tänk om vi trots allt hade pratat Tyska över hela Europa idag! Då hade ju aldrig Robert Maxwell flytt Tjeckien och avlat fram en liten Judinna som senare skulle manipulera och hota småbarn till att bli knullade av äckliga grisar såsom Epstein, Derzhowitz, Bill Clinton och många många många fler.

"If the Jews was to win this war, all of mankind will sink down into despair and agony and darkness."
- Joseph Göbbels
Citera
2019-08-10, 16:22
Medlem
jugbandbluess avatar
new york är genomkorrupt så ganska väntat
Citera
2019-08-10, 16:27
Medlem
Xpander-s avatar
An Open Secret
@AnOpenSecret

Less than 1 hour after news of Jeffrey Epstein's death, #ClintonBodyCount shows up as trending. Will Twitter allow that to continue?
Citera
2019-08-10, 16:32
Medlem
Rebelxs avatar
Ja det var ju rätt så många som förväntade sig att han inte skulle överleva med tanke på vad som skulle kunnat komma ut från hans lilla honeytrap operation.
Citera
2019-08-10, 16:34
Medlem
"What does Hillary has to say about all this" Om jag vore reporter skulle jag jagat hennes kommentar och ansiktsuttryck 😁
Citera
2019-08-10, 16:38
Medlem
Han fick fick säkert ”hjälp” att begå självmordet. Han visste för mycket om folk med makt. Som inte hade lust att sitta på ett sjunkande skepp. Han hade säkert börjat förhandla om kortare straff.
Citera
2019-08-10, 16:40
Medlem
Rebelxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av natione-suecos
Ska tydligen vara några statsministrar med. Han har ju hållit på i över 20 år, allt filmat och sparat. inte undra på att det sker sk false flags över allt. Epstain hade kameror över allt, i alla rum, inkl badrum toaletter. Ingen kom undan som var hos honom.

Kommer han att överleva detta ??

=)
Citera
2019-08-10, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av algen84
"What does Hillary has to say about all this" Om jag vore reporter skulle jag jagat hennes kommentar och ansiktsuttryck 😁
Hillary är precis som Trump bara ännu en goyim som används av judemaffian.
Epstein var en agent å Israel vägnar där dom gav han miljarder för en honey trap operation som pågått sen 90-talet, (vad vi vet)
Det är inte Hillary som ligger bakom mordet utan denna internationella judemaffia.

Att dom lyckas eliminera en så högprofilerad person mitt i hjärtat av USA visar hur illa det är.
Blir intressant att se vad Trump kommer twittra om det här.
Senast redigerad av Hyrr 2019-08-10 kl. 16:45.
Citera
2019-08-10, 16:44
Medlem
LucNNs avatar
Så nu ska alla låtsas att Alex Jones inte hade rätt när han sa att Clinton och andra åkte med miljsrdärs jet till pedo sex Island?

Haha. Verkligheten övergår fan sig själv. Äckliga mafiosi hela högen.

Edit: jävligt passande att han rensades från alla sociala medier precis tidsnog att man glömt honom innan detta exploderade och snabbt containades med belägligt självmord.

Cirkulera, inget att se🙂
Senast redigerad av LucNN 2019-08-10 kl. 16:48.
Citera
2019-08-10, 16:47
Medlem
Men jag som att väst var en symbol för frihet, allas lika rätt och demokrati? Inte kan väl sånt hända i Väst???
Citera
Vad var det Alex Jones sa, att Hillary luktar svavel? Det är ju sant, denna satans avkomma.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LucNN
Så nu ska alla låtsas att Alex Jones inte hade rätt när han sa att Clinton och andra åkte med miljsrdärs jet till pedo sex Island?

Haha. Verkligheten övergår fan sig själv. Äckliga mafiosi hela högen.

Följt han länge men när han började yra om Kina styr Hollywood och att Israel eller judenheten om du så vill inte har med detta att göra som kollektiv förstod man att han blivit köpt eller hotad.
2001 sa han att Israel hade fingeravtryck över 9/11
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in