2022-06-30, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BallaKlava
Någon som vet vem som tagit övet Epsteins pimp-mantel? Eliten måste fortfarande knulla eller?

Säkert! Finns många monster därute.

Epstein var säkerligen bara toppen på isberget. Finns ju säkert liknande på lägre nivåer som verkar i det dolda.

Minns att jag såg en dokumentär för många år sen om unga modeller från Ryssland (14-15 år) som utnyttjades o exploaterades. Maffia.

Hur många barn är det inte som försvinner i USA varje år?
Citera
2022-07-01, 00:45
Medlem
calmsolutions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
Säkert! Finns många monster därute.

Epstein var säkerligen bara toppen på isberget. Finns ju säkert liknande på lägre nivåer som verkar i det dolda.

Minns att jag såg en dokumentär för många år sen om unga modeller från Ryssland (14-15 år) som utnyttjades o exploaterades. Maffia.

Hur många barn är det inte som försvinner i USA varje år?

Tror du verkligen att Epstein var toppen av isberget?

Allt detta som kommit fram skrämmer mig, det är oerhört svårt att ta till sig. Men eftersom dessa extrema brott har bevisats så måste man öppna sin syn ytterligare. Jag utesluter inte att det finns extremt mäktiga människor som är inblandade på många håll i barn- och människo-handel, det hade jag avfärdat som dumheter för 10 år sedan…
Citera
2022-07-01, 04:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av calmsolution
Tror du verkligen att Epstein var toppen av isberget?

Allt detta som kommit fram skrämmer mig, det är oerhört svårt att ta till sig. Men eftersom dessa extrema brott har bevisats så måste man öppna sin syn ytterligare. Jag utesluter inte att det finns extremt mäktiga människor som är inblandade på många håll i barn- och människo-handel, det hade jag avfärdat som dumheter för 10 år sedan…

Globalt sett; ja, tyvärr tror jag det. Finns garanterat liknande nutcases (monster) med oerhörd makt o med liknande tillvägagångssätt i arabvärlden, Indien, Kina och Ryssland. Sydamerika har säkert även sin egen epstein. Afrika ska vi inte tala om. Det kanske finns ett eller två sådana fall (epstein) per 350-500 miljoner så do the math. Sen kanske de har existerat en tid, 10-15 år, men sen upplösts så inte säkert att de pågår samtidigt eller just i detta nu.

Min erfarenhet är att världen är en mycket mörk och hård plats och människan är en ond varelse. I många fall god men i tillräckligt hög utsträckning är hon ond, det är bara att titta bakåt i historien och på alla möjliga krig och oförrätter som begåtts av människor. Gråter än idag när jag ser bilder av napalm-drabbade barn under Vietnam-kriget...(viet napalm girl).
Citera
2022-07-01, 05:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lastpall500kg
Judiska maktförhållanden kommer inte börja granskas i första taget kan jag lova dig.
Katolska kyrkan har ju fått krypa till korset efter stora avslöjanden kring systematisk sexuellt utnyttjande av yngre barn och nu är det ju kanske inte riktigt så att det finns hemliga judiska sammanslutningar som utövar satanism och pedofili utan snarare enskilda individer (moguler) med obegränsad makt o kapital...de är ju ofta judar...särskilt i staterna...alla banker o mediakanaler...nästan världsmonopol kan man säga🤔
Ja..dessa familjer styr världen..vi har ju Wallenberg i Sverige tex.
Jag funderade på om man kunde låna upp fett med kapital hos en Muslimsk bank...ränta är ju HARAM🤗
Citera
2022-07-01, 05:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ebeneezer22
Katolska kyrkan har ju fått krypa till korset efter stora avslöjanden kring systematisk sexuellt utnyttjande av yngre barn och nu är det ju kanske inte riktigt så att det finns hemliga judiska sammanslutningar som utövar satanism och pedofili utan snarare enskilda individer (moguler) med obegränsad makt o kapital...de är ju ofta judar...särskilt i staterna...alla banker o mediakanaler...nästan världsmonopol kan man säga🤔
Ja..dessa familjer styr världen..vi har ju Wallenberg i Sverige tex.
Jag funderade på om man kunde låna upp fett med kapital hos en Muslimsk bank...ränta är ju HARAM🤗
Heh frstn...ISLAMSKA banker kanske har asjobbiga indrivare med AK-47r..😳
Citera
2022-07-01, 09:08
Medlem
KognitivDissonanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batuta
Epstein verkade något besatt av tidigare svenska flickvännen Eva Andersson Dubin:

https://www.dailymail.co.uk/news/art...-shocking.html
Ganska intressant läsning:

My 2002 article was on Epstein's money. No one knew how he'd become so rich: he lived in what was said to be Manhattan's biggest private townhouse, a nine-storey mansion.
He had a huge ranch in New Mexico, an island in the Caribbean and his own Boeing 727 — on which he had recently flown Bill Clinton to Africa.

Adding to the mystery, he rarely went out. It was said, instead, that wealthy and powerful people came to him — he claimed to manage the fortunes of billionaires.
Our numerous phone calls as we arranged the interview — which was to be off-the-record, meaning I couldn't quote him — had shown me I was dealing with a mercurial control freak.

And he was true to form. He made a point of eating the sandwiches laid out for his 'tea', one by one, without offering me anything, despite the fact I was pregnant.
Citera
2024-07-03, 06:34
Medlem
Alsenos avatar
Ursäkta att jag bumpar tråden, men har funderat länge på detta och undrar som fan om detta med den svenska 15åringen är en lögn eller om det hände? Känns som att någon grävare där ute i världen borde ha kunnat få fram någonting.
Citera
2024-07-03, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
Globalt sett; ja, tyvärr tror jag det. Finns garanterat liknande nutcases (monster) med oerhörd makt o med liknande tillvägagångssätt i arabvärlden, Indien, Kina och Ryssland. Sydamerika har säkert även sin egen epstein. Afrika ska vi inte tala om. Det kanske finns ett eller två sådana fall (epstein) per 350-500 miljoner så do the math. Sen kanske de har existerat en tid, 10-15 år, men sen upplösts så inte säkert att de pågår samtidigt eller just i detta nu.

Min erfarenhet är att världen är en mycket mörk och hård plats och människan är en ond varelse. I många fall god men i tillräckligt hög utsträckning är hon ond, det är bara att titta bakåt i historien och på alla möjliga krig och oförrätter som begåtts av människor. Gråter än idag när jag ser bilder av napalm-drabbade barn under Vietnam-kriget...(viet napalm girl).

det försvinner massvis (tusentals) med barn i usa årligen. "runaway train" med soul asylum och s. kings bok "the institute" rör detta ämne.
Citera
2024-07-03, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alseno
Ursäkta att jag bumpar tråden, men har funderat länge på detta och undrar som fan om detta med den svenska 15åringen är en lögn eller om det hände? Känns som att någon grävare där ute i världen borde ha kunnat få fram någonting.

kanske svensk-kopplingen inte var alltför stark? kanske mor- eller farföräldrarna var svenska...men flickan var amerikansk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in