2019-08-09, 18:15
Medlem
Jag fick precis erbjudande för börja köpa bitcoins med löfte att deras genomsnittlig värdeönskning i en vecka kommer att vara 80% och efter att ha läst en artikel skriven om en person som hade provat erbjudandet i en tidining bestämde jag att prova mig själv. Jag kommer att börja med det snart.

Har någon annan provat att köpa och sälja bitcoins och kan man faktiskt uppnå 80% som vinst i en vecka genom att göra så? Låter otrolig för mig
Citera
2019-08-09, 18:16
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jazzguy86
Jag fick precis erbjudande för börja köpa bitcoins med löfte att deras genomsnittlig värdeönskning i en vecka kommer att vara 80% och efter att ha läst en artikel skriven om en person som hade provat erbjudandet i en tidining bestämde jag att prova mig själv. Jag kommer att börja med det snart.

Har någon annan provat att köpa och sälja bitcoins och kan man faktiskt uppnå 80% som vinst i en vecka genom att göra så? Låter otrolig för mig

Låter som en bluffartikel.
Citera
2019-08-09, 18:17
Medlem
jbswebecks avatar
Citat:

Pyramidspel eller ren scam skulle jag säga gå aldrig på när nån säger att "så här tjänar du pengar".
Citera
2019-08-09, 18:20
Medlem
No offence (eller jo kanske) men är du ärligt talat så dum att du inte förstår att det är en bluff?
Citera
2019-08-09, 18:21
Medlem
Värdeökningen denna vecka för bitcoin är runt 10%. Det senaste 12 månaderna har värdeökningen varit runt 80%. Osäkert vart marknaden tar vägen härnäst. Oavsett så snackar de skit, men det är en kul marknad att vara på ändå. Investera inte mer än du har råd att förlora bara. Den enklaste ingångspunkten är Coinbase. Hantera det själv, ta aldrig några ”erbjudanden”.
Citera
2019-08-09, 18:21
Medlem
Citat:

Du kan uppnå 80% vinst med vad som helst inom en vecka, släng på en 10x eller 100x hävstång så krävs det inte mycket, tänk bara på att du också kan i så fall gå 80% minus.
Och du är då fan korkad om du litar på dessa människor när Bitcoin kan falla 20 % på 2 minuter.

Hade de haft den återbäringen hade de inte behövt gemene mans pengar.
Citera
2019-08-09, 18:29
Medlem
Bitconnnnnnecttttt!!!!!!

Självklart bluff. Om dessa personer kan göra 80 % vinst per vecka vad fan behöver de dina pengar då för?

Vad är det för idioter som går på sådant här?
Citera
2019-08-09, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FriedrichvonHayek
Bitconnnnnnecttttt!!!!!!

Självklart bluff. Om dessa personer kan göra 80 % vinst per vecka vad fan behöver de dina pengar då för?

Vad är det för idioter som går på sådant här?
Jo det är fan läskigt hur pantade folk är. Det känns lite halvtaskigt att kalla TS för ett jävla spån, men det känns som man gör en björntjänst om man är finkänslig och försöker få det till att det här var ett lite smålurigt fall där det är svårt att veta. Helvete, scamradarn gick ju igång på 180 decibel med fyrverkerier och strålkastare. Om man överhuvudtaget ens överväger något sådant här måste man få insikten att man är RIKTIGT jävla lättlurad och att man omgående bör skärpa sig.
Citera
2019-08-09, 18:41
Medlem
Arkiaters avatar
Citat:

Detta rör sig om bluff och båg, inget annat. Förr kallades denna verksamhet bondfångeri. De investarade pengarna kommer du aldrig se röken av.
Citera
2019-08-09, 19:08
Medlem
ok, jag raporterar hur blir det?

Idén fick jag från artikel i en tidning som är väldig pålitlig och välkänd i Finland och i den berättade journalisten som skrev artikeln att lyckats att ha tjänat c.a. 50 000 kr i en månad med bitcoins.

Jag återkommer
Citera
2019-08-09, 19:22
Medlem
Citat:
ok, jag raporterar hur blir det?

Idén fick jag från artikel i en tidning som är väldig pålitlig och välkänd i Finland och i den berättade journalisten som skrev artikeln att lyckats att ha tjänat c.a. 50 000 kr i en månad med bitcoins.

Jag återkommer

Okej. Aftonbladet skriver idag att man kan äta vad som helst och fortfarande gå ner i vikt, så jag har idag börjat min nya diet bestående av pizza och kakor till efterrätt. Jag rapporterar också hur det går!

EDIT: Gick upp 2 kilo, men jag har fortfarande tron på att det bara är en tillfällig svacka. Ger det någon vecka till.
Citera
2019-08-09, 21:05
Medlem
Juholks avatar
Satsa allt. Ta SMS-lån och satsa. Du kommer att bli miljardär med 200% säkerhet. Men berätta inte för någon om denna unika möjlighet för då finns risk att andra får del av vinsten.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in