2019-08-09, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jazzguy86
Jag fick precis erbjudande för börja köpa bitcoins med löfte att deras genomsnittlig värdeönskning i en vecka kommer att vara 80% och efter att ha läst en artikel skriven om en person som hade provat erbjudandet i en tidining bestämde jag att prova mig själv. Jag kommer att börja med det snart.

Har någon annan provat att köpa och sälja bitcoins och kan man faktiskt uppnå 80% som vinst i en vecka genom att göra så? Låter otrolig för mig
Är de för bra va sant så brukar de bli öken för dig varför köper dom inte själva.
Citera
2019-08-09, 22:07
Medlem
Sikkans avatar
Kör bara! Men glöm inte att som de tuffaste cryptograbbarna bör du satsa dina life savings! Annars kan det vara tycker jag..
Citera
2019-08-10, 02:32
Medlem
15cmSLAK30cmRAKs avatar
Om någon kan garantera mig ens en hundradel av det där, alltså 0,8% i avkastning per vecka, så kommer jag personligen slicka den personens rövspringa (NO HOMO).
Citera
2019-08-10, 02:34
Medlem
15cmSLAK30cmRAKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sikkan
Kör bara! Men glöm inte att som de tuffaste cryptograbbarna bör du satsa dina life savings! Annars kan det vara tycker jag..

Bara de som vågar som lyckas här i livet. Sms- och blancolån som gäller här!
Citera
2019-08-10, 03:19
Medlem
Citat:
Jag fick precis erbjudande för börja köpa bitcoins med löfte att deras genomsnittlig värdeönskning i en vecka kommer att vara 80% och efter att ha läst en artikel skriven om en person som hade provat erbjudandet i en tidining bestämde jag att prova mig själv. Jag kommer att börja med det snart.

Har någon annan provat att köpa och sälja bitcoins och kan man faktiskt uppnå 80% som vinst i en vecka genom att göra så? Låter otrolig för mig

Du kan uppnå betydligt mycket bättre resultat med trisslotter på 10 minuter.

Tid är pengar.
Citera
2019-08-10, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yolololz

Tid är pengar.

Triss tar en jävla tid att skrapa.

Nej all in rött eller svart är vad som gäller. Ev enarmad bandit med maxbet USD 50.000.
På rouletten är man ju garanterad dubbelt upp. Banditen burkar ge 700xinsats vid tre röda sjuor- Jackpot ligger runt 80M USD. Och det bör vara bra mycket lättare att få än 80% garanterad avkastning per vecka.
Dessutom lagligt...
Citera
2019-08-10, 16:51
Medlem
Lika trovärdigt som frisören Bobbys hårkapslar.
Citera
2019-08-10, 19:06
Medlem
Citat:

INGEN kan ge något löfte om Bitcoins. Med ett sådant "löfte" skulle hela världens befolkning gå med på erbjudandet. Själv fick jag -70% under 1,5 år efter att ha köpt mina första (egentligen derivat). Numera är de på hälsosamma 150% +.

Skippa "erbjudandet"!!
Citera
2019-08-10, 21:31
Medlem
Citat:

Tja. Jag har några magiska bönor du kan få köpa, PMa för mer information.
Citera
2019-08-10, 21:56
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yolololz

Tid är pengar.

Lotterier leder i långa loppet mot en garanterad förlust. Lotteri är en extra skatt för korkade människor.
Citera
2019-08-12, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tykeil
Värdeökningen denna vecka för bitcoin är runt 10%. Det senaste 12 månaderna har värdeökningen varit runt 80%. Osäkert vart marknaden tar vägen härnäst. Oavsett så snackar de skit, men det är en kul marknad att vara på ändå. Investera inte mer än du har råd att förlora bara. Den enklaste ingångspunkten är Coinbase. Hantera det själv, ta aldrig några ”erbjudanden”.

Ok.
Ska jag köpa bitcoins mig själv utan någon utomstående tradare då, eftersom dom som erbjöd mig tjänsten verkar faktiskt att vara fuskare?
Citera
2019-08-15, 04:22
Medlem
Gremlinkungens avatar
Det finnes ingen gratis lunsj 80% høres urealistisk ut, og får meg til å tenke på en ponzi scheme.

Samtidig er det dokumentert at noen privatpersoner tjener veldig mye penger på kjøp og salg av bitcoins til privatpersoner.

Det er hvertfall 1 nordmann som tjener over 1,5 millioner norske kroner i året, kun på arbitrasje mellom bitcoinbørser og private kjøpere. Han heter Sturle og bruker noe som heter Localbitcoins. Hele målsetningen er da å kjøpe bitcoin "billig", før det selges videre med profitt.

Mitt råd er at du starter ekstremt forsiktig, og aldri bruker PayPal eller andre kanaler hvor du lett kan bli svindlet. Gjør alt gjennom vanlig svensk bankoverføring, som i utgangspunktet er irreversibelt.

Du kan lese mer om Sturle her, og hvordan Localbitcoins fungerer:

https://e24.no/naeringsliv/i/ddxaEj/bitcoin-inntektene-hans-steg-med-1000-prosent
https://www.privatøkonomi.net/hvordan-kjope-bitcoin/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in