2019-08-08, 19:28
Medlem
Imorgon ska vi lämna tillbaka hyrbilen i Rostock där vi även ska ta färjan över till Trelleborg (utan hyrbilen). Börjar inse nu att jag inte alls förstår mig på var jag ska lämna bilen och hur jag ska ta mig till terminalen. Någon som gjort detta innan som kan komma med något tips?? Är stressad.

Har såklart en adress där bilen ska lämnas, men det är i början av terminalerna till båtarna och skulle ta mig 3h att gå till den terminal jag ska till. Står inte heller att man kan ta någon tåg/buss eller liknande emellan. Förlåt för konstig text men börjar verkligen bli stressigt
Citera
2019-08-08, 19:33
Medlem
kasperwolfgangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrchowder
Imorgon ska vi lämna tillbaka hyrbilen i Rostock där vi även ska ta färjan över till Trelleborg (utan hyrbilen). Börjar inse nu att jag inte alls förstår mig på var jag ska lämna bilen och hur jag ska ta mig till terminalen. Någon som gjort detta innan som kan komma med något tips?? Är stressad.

Har såklart en adress där bilen ska lämnas, men det är i början av terminalerna till båtarna och skulle ta mig 3h att gå till den terminal jag ska till. Står inte heller att man kan ta någon tåg/buss eller liknande emellan. Förlåt för konstig text men börjar verkligen bli stressigt

hyrbilsfirman lär garanterat veta
Citera
2019-08-08, 19:47
Medlem
Dom har stängt kundtjänst och frågar jag på plats imorgon känns de lite för sent
Citera
2019-08-08, 19:48
Medlem
PastorFredriks avatar
Taxi.
Citera
2019-08-08, 20:51
Medlem
321js avatar
https://www.verkehrsverbund-warnow.de/route-maps.html
Citera
2019-08-08, 23:42
Medlem
Megaforces avatar
Det går buss till färjeterminalerna så det är inget problem. Man ser på de som står på hållplatserna med en massa ölflak vilka som är på väg till färjan..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in