Har försökt läsa mig till exakt orsak, men hittar inte exakt vad detta krav beror på? Skrev även en gång ett pm till admin och ifrågasatte detta, men fick inget svar.
För en annan som slitit med att få ihop 164 inlägg på 14 år känns detta krav riktigt drygt! På allvar, jag har vid flertal tillfällen velat utnyttja underforum vilka har haft kravet på sig gällande 6 mån samt 200 inlägg utan att kunna göra detta. En gång resulterade det i en varning då jag ville skriva i drogshoppar men ej hade tillräckligt med inlägg, gjorde då det klassiska misstaget att tänka själv och postade inlägget där det ej hör hemma och blev såklart varnad.
Idag efter att ha läst runt på fildelning ser jag "►►► VIKTIGT! LÄS! Om Invites! ◄◄◄" och vad ser jag, "Kravet för tillgång dit är sex månaders medlemskap och 200+ inlägg.".
Kan ni inte ändra denna förbannade regel med 6 mån och 200 inlägg till: eller t.ex 5 års medlemskap. Alla är inte här för att skriva. Jag läser för det mesta och är nöjd med det. Hoppar in lite då och då och skriver ett inlägg, men med mina (0,03 inlägg per dag) tar detta en evighet.
Hur är tanken här? Skall jag då skriva 40 inlägg lite slumpmässigt där jag inte ens känner för att skriva endast för att ges tillgång till dessa forum jag önskar ta del av eller kan det tänkas implementeras ett alternativ till gällande de 6 mån och 200 inläggen?
Bedrövlig!