Jag postade ett inlägg som raderades med motivationen att det citerade inlägget var off topic. Sedan när jag ifrågasatte detta, då handlade det plötsligt om en kedja av citat där något tidigare inlägg var off topic. Jag tvivlar på det där, för det var enbart mitt inlägg som raderades i början. Efter kontakt med en moderator i aktuellt forum så raderades inlägget som jag citerade.
Direktlänkar till bägge inläggen.
(FB) Greta Thunberg (klimataktivist)
Här är mitt och det citerade inlägget som jag efter bästa förmåga har återskapat från minnet.
Här är gårdagens PM konversation med moderatorn.
Direktlänkar till bägge inläggen.
Här är mitt och det citerade inlägget som jag efter bästa förmåga har återskapat från minnet.
Citat:
Hur ska hon lyckas nå ut med sin propaganda i ett land som har blivit svalare än någonsin?
I USA har antal varma dagar har minskat med 60 % sedan 1930.
https://postimg.cc/6484vTt7
Årets mätningar mellan januari-juli visar att perioden var kallare än någonsin sedan 1895.
https://postimg.cc/qNRSCTCP
Ursprungligen postat av PixelGuy
Citat:
Ursprungligen postat av lehs
Hon är fri att resa dit hon vill. Det är i USA som hon kan nå större berömmelse och bli mest känd.
"Det är nu det måste hända".
"Det är nu det måste hända".
Hur ska hon lyckas nå ut med sin propaganda i ett land som har blivit svalare än någonsin?
I USA har antal varma dagar har minskat med 60 % sedan 1930.
https://postimg.cc/6484vTt7
Årets mätningar mellan januari-juli visar att perioden var kallare än någonsin sedan 1895.
https://postimg.cc/qNRSCTCP
Här är gårdagens PM konversation med moderatorn.
Citat:
Är inte detta lite väl långsökt att man ska ta hänsyn till vad andra skribenter har diskuterat innan jag citerar ett inlägg som definitivt handlade om Greta Thunberg?
Citat:
Hej
Det är en kedja av citerade inlägg som inlägget du citerar i sin tur citerar som främst handlar om Malena Ernman, globalism och miljön i Kina som inte har ngt med Greta att göra.
Mvh
Mod
Ursprungligen postat av easy_dan
Citat:
På vilket sätt var det citerade inlägget off topic?
Citat:
Hej
Inlägget citerar ett tidigare inlägg som var off topic, då raderas även citaten. Nu missades inlägget du citerade och det är åtgärdat nu. Hoppas det förklarar varför ditt inlägg togs bort, hör gärna av dig om du har fler frågor
Mvh
Mod
Ursprungligen postat av easy_dan
Citat:
Hej!
Hur kommer det sig att ett ytterst relevant inlägg blir raderat. Jag frågade hur Greta Thunberg ska lyckas propagera i ett land som har blivit svalare med tiden. Jag backade upp mitt påstående med temperaturstatistik i USA sedan 1895 för att inte fokus ska ligga på om jag har rätt eller fel mitt påstående.
Tråd: (FB) Greta Thunberg (klimataktivist)
Svar på inlägg: (FB) Greta Thunberg (klimataktivist)
Med vänlig hälsning
Hur kommer det sig att ett ytterst relevant inlägg blir raderat. Jag frågade hur Greta Thunberg ska lyckas propagera i ett land som har blivit svalare med tiden. Jag backade upp mitt påstående med temperaturstatistik i USA sedan 1895 för att inte fokus ska ligga på om jag har rätt eller fel mitt påstående.
Tråd: (FB) Greta Thunberg (klimataktivist)
Svar på inlägg: (FB) Greta Thunberg (klimataktivist)
Med vänlig hälsning
Hej
Inlägget citerar ett tidigare inlägg som var off topic, då raderas även citaten. Nu missades inlägget du citerade och det är åtgärdat nu. Hoppas det förklarar varför ditt inlägg togs bort, hör gärna av dig om du har fler frågor
Mvh
Mod
På vilket sätt var det citerade inlägget off topic?
Hej
Det är en kedja av citerade inlägg som inlägget du citerar i sin tur citerar som främst handlar om Malena Ernman, globalism och miljön i Kina som inte har ngt med Greta att göra.
Mvh
Mod
Är inte detta lite väl långsökt att man ska ta hänsyn till vad andra skribenter har diskuterat innan jag citerar ett inlägg som definitivt handlade om Greta Thunberg?