Citat:
Jag postade ett inlägg som raderades med motivationen att det citerade inlägget var off topic. Sedan när jag ifrågasatte detta, då handlade det plötsligt om en kedja av citat där något tidigare inlägg var off topic. Jag tvivlar på det där, för det var enbart mitt inlägg som raderades i början. Efter kontakt med en moderator i aktuellt forum så raderades inlägget som jag citerade.
Direktlänkar till bägge inläggen.
(FB) Greta Thunberg (klimataktivist)
Här är mitt och det citerade inlägget som jag efter bästa förmåga har återskapat från minnet.
Här är gårdagens PM konversation med moderatorn.
Direktlänkar till bägge inläggen.
Här är mitt och det citerade inlägget som jag efter bästa förmåga har återskapat från minnet.
Här är gårdagens PM konversation med moderatorn.
Så moderatorn easy_dan skriver
"Inlägget citerar ett tidigare inlägg som var off topic, då raderas även citaten. Nu missades inlägget du citerade och det är åtgärdat nu. Hoppas det förklarar varför ditt inlägg togs bort, hör gärna av dig om du har fler frågor".
Mvh
Mod
Moderatorn gason skriver tvärtom till mig när mitt inlägg togs bort, men citatet på mitt inlägg får stå kvar, gason vägrar dessutom skicka mitt inlägg som jag hävdar inte är oftopic:
Ursprungligen postat av ElIzzard
"Kan du, ditt stolpskott, skicka mig inlägget du tog bort! Hur fan kan du låta någon citera ur ett inlägg som du tagit bort i sin helhet"? (FB) 5G kommer koka oss levande
"Hej,
Nej, det är mer jobb än det är värt för ett inlägg som är både off topic och en länkpost.
Svaret som står kvar är inte off topic, det spelar ingen roll om det citerade inlägget är raderat eller inte.
mvh
gason, moderator i KoAT