2019-08-05, 23:32
Medlem
Tjena r inte riktigt redo att ta konsekvenserna av anabloa eller sarms. Men tnkte hur mycket boost skulle jag kunna f p bulken nu till hsten av mk677 20mg och cardarine 20mg per dag?
stats
81.5kg lg i BF
bnk 125kg
mark 210kg
squat 220
18 r.
Ni som testa cardarine eller mk677 kan gjrna skriva hur ni upplevde effekten =)
Citera
2019-08-06, 15:05
Medlem
18 r med dom resultaten r ju riktigt imponerande. Lter som du skter trningen riktigt bra och rekommenderar att vnta iallafall 5r till sen kan du hoppa p sarms eller steroider. Finns massor kvar att hmta!
Ju lngre du trnar rent ju bttre kommer du lyckas p sikt. Finns ju liksom ingen anledning fr dig att pskynda dina resultat med tanke p att du lyckats s bra redan.

Kan nd dela med mig av min erfarenhet av mk677 och den hjde min hunger ntt kopist s valde att lgga ner det efter en mnad. t ju mer under den mnaden s sjlvklart gick jag upp i vikt och till det kommer ju bttre tryck, vtskesamling och kad styrka.
Citera
2019-08-07, 08:58
Medlem
Mycket fina stats!

Min erfarenhet av MK677: Frbttrad smn, enorm hunger, vtskeretention & mindre knakiga leder. Inga styrkekningar etc utver det vanliga.

Cardarine: Ngot frbttrad kondition, oerhrt frbttrad uthllighet p gymmet. Gick frn 18 chins som PR till 30 p en mnad exvis. Upplevde inte att det blev lttare att ta tyngre vikter, men att jag kunde reppa hgre med vikter jag vanligtvis krde 6-8 p.

Personligen tror jag att MK677 gr dig plufsig pga kad hunger och vtska. Cardarine ses inte som ett bulkpreparat egentligen men jag tyckte det gav en rejl skjuts i min prestationsfrmga p gymmet tminstone.
Citera
2019-08-07, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robinso
18 r med dom resultaten r ju riktigt imponerande. Lter som du skter trningen riktigt bra och rekommenderar att vnta iallafall 5r till sen kan du hoppa p sarms eller steroider. Finns massor kvar att hmta!
Ju lngre du trnar rent ju bttre kommer du lyckas p sikt. Finns ju liksom ingen anledning fr dig att pskynda dina resultat med tanke p att du lyckats s bra redan.

Kan nd dela med mig av min erfarenhet av mk677 och den hjde min hunger ntt kopist s valde att lgga ner det efter en mnad. t ju mer under den mnaden s sjlvklart gick jag upp i vikt och till det kommer ju bttre tryck, vtskesamling och kad styrka.

r sjlv vldigt njd med mina stats och trningen gr fre allt i mitt liv. Men brt armen fr ett tag sen och d kpte jag mk677 fr att lcka snabbare. Fick dock nstan inga sidefekter jag blev lite hungrigare men knappt mrkbart la p mig lite vattenvikt men inte allt s farligt jag sov dock som en gud. Har dock alldrig trnat med mk677 d jag slutade ta det samma dag som gippset kte av men fick iden att andvnda upp det jag hade till bulken enligt vad jag har lst s ska man kunna trna hrdare och ter hmta sig snabbare och ven att om jag skulle kombinera mk677 med en svag Ai s kanske jag skulle kunna bli ngra cm lngre har inte slutat vxa nn. Men dock s vet jag inte vad jag ska tro p d dom flesta sidorna som jag lste om mk677 och dens effekt antingen slde eller lnkade till sidor som slde mk677 kndes som att nr jag lste om det s var det fr bra fr att vara sant. Skulle ni sga att effekterna fr muskler/styrka r vrt att blod sockret hjs och att man blir mindre insulin knslig.

Citat:
Ursprungligen postat av fisk123
Mycket fina stats!

Min erfarenhet av MK677: Frbttrad smn, enorm hunger, vtskeretention & mindre knakiga leder. Inga styrkekningar etc utver det vanliga.

Cardarine: Ngot frbttrad kondition, oerhrt frbttrad uthllighet p gymmet. Gick frn 18 chins som PR till 30 p en mnad exvis. Upplevde inte att det blev lttare att ta tyngre vikter, men att jag kunde reppa hgre med vikter jag vanligtvis krde 6-8 p.

Personligen tror jag att MK677 gr dig plufsig pga kad hunger och vtska. Cardarine ses inte som ett bulkpreparat egentligen men jag tyckte det gav en rejl skjuts i min prestationsfrmga p gymmet tminstone.
Citera
2019-08-07, 23:26
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WrKdD
Tjena r inte riktigt redo att ta konsekvenserna av anabloa eller sarms. Men tnkte hur mycket boost skulle jag kunna f p bulken nu till hsten av mk677 20mg och cardarine 20mg per dag?
stats
81.5kg lg i BF
bnk 125kg
mark 210kg
squat 220
18 r.
Ni som testa cardarine eller mk677 kan gjrna skriva hur ni upplevde effekten =)

Men du, gick vi inte igenom detta nyss? Ge fan i det hr i tminstone ett par r till. Det finns inte en chans p jorden att du realiserat hela din naturliga kapacitet p den hr fronten som 18 ring. Vad hoppas du vinna p att brja stoppa i dig en massa saker som r olagliga och potentiellt hlsovdliga?

Vnta istllet ett par r, smaka lite p livet, knn efter om det r det hr du vill satsa p och vill du det s gr det d, INTE nu.
Citera
2019-08-07, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hypotesus
Men du, gick vi inte igenom detta nyss? Ge fan i det hr i tminstone ett par r till. Det finns inte en chans p jorden att du realiserat hela din naturliga kapacitet p den hr fronten som 18 ring. Vad hoppas du vinna p att brja stoppa i dig en massa saker som r olagliga och potentiellt hlsovdliga?

Vnta istllet ett par r, smaka lite p livet, knn efter om det r det hr du vill satsa p och vill du det s gr det d, INTE nu.

Jag lever fr det hr och jag vill satsa hgt men dock har jag beslutat att jag kommer lta bli sarms och snt som manipulerar med mina hormoner. Men Mk677 har jag inte riktigt hittat ngra alvarliga sidefekter nr jag skt det enda som str r att man ska vara frsiktig om man har diabetes eller r nra diabetes men har varit hos doktor och kollat vrden fr diabetes och det sg skit bra ut. Jag har heller inte slutat vxa nnu s hoppas p att kunna tjna ngon cm med mk677 och en svag Ai d estrogen kan leda till att man slutar vxa tidigare. Lyssnade p det du skrev s kommer inte g nra steorider eller sarms p minst 5 r.
Citera
2019-08-07, 23:46
Medlem
Sannolikheten att du vxer p lngden med MK-677 r extremt liten. Skulle du trycka 8-10iu Genotropin ED s finns den KANSKE en chans att du blir ngon cm lngre men risken fr akromegali r strre nr du inte r frdigvuxen (lgg dr till att det kostar dig 12500kr per mnad att ligga p den dosen).

Hller med Hypotesus ovan. Kr p naturligt tills du r 25, sedan kan du brja experimentera med AAS eller SARMS /
kombination. Gr vad du kan med den utvecklingskurva du haft hittills och har framfr dig. Mnga vana AAS brukare hade inte dina stats i din lder och nskar skerligen idag att de pushat sig sjlva hrdare innan de gick p.

Ett par r till av hrd trning och studier i mnet, sedan r du redo att ge dig p resan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in