2019-08-05, 15:12
Medlem
Hej. Skulle vara tacksam för tips på en billig mobil-telefon som klarar lite mer krävande spel.
I dagsläget har jag en Iphone 6, med 4.7 tums skärm.
Den blir mycket varm när jag tex spelar Battle Bay. Har bytt batteri 3 ggr då det inte klara av värmen och sväller.
Tänkte mej en inte alltför dyr mobil, inte för stor skärm och helst inte för tung.
Tips?
Citera
2019-08-05, 16:16
Medlem
BigFatCones avatar
Till att börja med så måste du definiera "billig". I min bok så är en billig lur en som kostar under 2000. Och då kan du nog inte räkna med den bästa prestandan. Vill du ha stort batteri så kommer du att få en tung telefon.
Citera
2019-08-05, 16:35
Medlem
Tack för svar. Hade tänkt mej en mobil för max 5000:-
Brukar köra med laddkabeln i fast man inte ska göra det, för den jag har idag har ett litet batteri.
Finns det någon mobil som har ett lättare batteri som inte blir varmt om man laddar samtidigt som man spelar?
Citera
2019-08-05, 20:55
Medlem
Pocophone F1 från mi-store.se

Är kanonbra redan som den är men ännu bättre om du kan flasha linage-rom från xda-forum
Senast redigerad av carre80 2019-08-05 kl. 20:58. Anledning: La till lite info
Citera
2019-08-05, 21:17
Medlem
Tack, toppen. Jag har sökt lite och ditt tips på mobil verkar vara ett prisvärt starkt alternativ med mera minne. Tackar...
Citera
2019-08-05, 22:33
Medlem
https://youtu.be/BsHtfLh6azw

Det va visst inte linage utan pixel- rom man skulle köra.

Kolla de stora mobilreviewees på Youtube så ger alla den ett bra till grymt betyg. Nu är den förvisso ett år gammal men ändå väl värd pengarna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in