• 1
  • 2
2019-08-05, 11:13
Medlem
Hej
Vet ej om tråden är rättplacerad. Mod får avgöra. Jag har aldrig sett så många tjejer utan BH som den här sommaren. Alltså typ överallt kan man se tjejer som glömt sina bh hemma. Frågan är vad det beror på? Är det värmen eller är det tjejernas sätt att protestera över att de inte får visa kroppens övre del så som män får? Vad kan det finnas för andra anledningar?
Citera
2019-08-05, 11:17
Medlem
ClickBaits avatar
Det är sexigt när bröstvårtorna syns. Man ser, men ändå inte, vilket är godkänt.
Jag röstar för!
Citera
2019-08-05, 11:21
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Förmodligen värmen. Det är ju ett lager tyg till man har på sig. Sen kan jag som har stor byst tycka att det finns få fördelar för naturligt storbystade att gå utan behå när det är varmt. Bysten ligger ju mot huden då och det blir kolossalt varmt under.
Citera
2019-08-05, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClickBait
Det är sexigt när bröstvårtorna syns. Man ser, men ändå inte, vilket är godkänt.
Jag röstar för!

Haha frågan är om det finns något som är sexigare än det men här undrar jag om anledningen..
Citera
2019-08-05, 12:53
Moderator
Morfar-52s avatar
Flyttar

Erotik och sexualitet --> Kläder och skor: allmänt
/Moderator
Citera
2019-08-05, 13:41
Medlem
För att dom känner för det såklart och det kan vara snyggt. Det är ju inget tvång för oss tjejer att bära en BH direkt. Kan även i vissa fall handla om skav och värme såklart.
Citera
2019-08-05, 13:52
Medlem
Krille.the.Pettersons avatar
Det är modernt, inget annat. Om det inte gäller en gammal tjockis med tissarna i samma höjd som naveln, dessa fanns även i barndomen ..
Citera
2019-08-05, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mosamig
För att dom känner för det såklart och det kan vara snyggt. Det är ju inget tvång för oss tjejer att bära en BH direkt. Kan även i vissa fall handla om skav och värme såklart.

Det är ingen som har sagt att det är tvång. Här vill jag bara förstå som sagt. Att det är snyggt eller sexigt är till exempel en övertygande orsak.. men då undrar jag varför tjejer har plötsligt kommit på att det är snyggt..
Citera
2019-08-05, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krille.the.Petterson
Det är modernt, inget annat. Om det inte gäller en gammal tjockis med tissarna i samma höjd som naveln, dessa fanns även i barndomen ..

Ja men då håller du alltså med mig om att det år framtiden..
Citera
2019-08-05, 14:43
Medlem
Cosmo08s avatar
Ingen skulle välkomna den framtiden mer än jag. Tjejer utan BH är ju otroligt hett.
Citera
2019-08-05, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmo08
Ingen skulle välkomna den framtiden mer än jag. Tjejer utan BH är ju otroligt hett.

Ja,unga tjejer utan BH ja.
En tjej som gått utan BH ett tag har tuttarna nere vid naveln. Inte så sexigt alls faktiskt.
Citera
2019-08-05, 15:43
Medlem
Lennart.Bladhs avatar
Jättebra om de är snygga

Tvärtom om de är fula
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto