Hej
Vet ej om tråden är rättplacerad. Mod får avgöra. Jag har aldrig sett så många tjejer utan BH som den här sommaren. Alltså typ överallt kan man se tjejer som glömt sina bh hemma. Frågan är vad det beror på? Är det värmen eller är det tjejernas sätt att protestera över att de inte får visa kroppens övre del så som män får? Vad kan det finnas för andra anledningar?
Förmodligen värmen. Det är ju ett lager tyg till man har på sig. Sen kan jag som har stor byst tycka att det finns få fördelar för naturligt storbystade att gå utan behå när det är varmt. Bysten ligger ju mot huden då och det blir kolossalt varmt under.
För att dom känner för det såklart och det kan vara snyggt. Det är ju inget tvång för oss tjejer att bära en BH direkt. Kan även i vissa fall handla om skav och värme såklart.
För att dom känner för det såklart och det kan vara snyggt. Det är ju inget tvång för oss tjejer att bära en BH direkt. Kan även i vissa fall handla om skav och värme såklart.
Det är ingen som har sagt att det är tvång. Här vill jag bara förstå som sagt. Att det är snyggt eller sexigt är till exempel en övertygande orsak.. men då undrar jag varför tjejer har plötsligt kommit på att det är snyggt..
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!