• 1
  • 2
2019-08-04, 22:33
Medlem
Jag dricker massa vatten såhär efter 4-5 timmar efter intaget. Ja ni förstår, personen ifråga (dejten helt enkelt) var inte alls som man trodde. Ni vet, de ser ut på ett sätt via bild och en helt annan i verklighet. Och detta öde drabbade mig denna gång, men men till saken. Hur gör jag kära kamrater, Tadacip 20 mg var för mycket, jag ger mig, alldeles för starkt! Jag dricker massvis men trycket i huvudet försvinner inte, jag har syndat och nu kommer allting på en gång för att hämnas mig.

Så till mina frågor till er; Vad ska jag ta? Brustabletter med massa c vitamin? Fil? Frukt? Vad lindrar och gör så att den jobbiga smärtan som plötsligt infunnit sig i mitt huvud försvinner?

Tack! Och till er på Tadaciptillverkande företaget Actavis! Jag skiter i och bli stenhård för NI DÖDAR EN med den djävulska huvudsmärta man får på köpet. Galet!
Senast redigerad av Frestadius 2019-08-04 kl. 22:38.
Citera
2019-08-04, 22:43
Medlem
Är det inte bättre att vara fråga vården? Ta hand om dig själv!
Citera
2019-08-04, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av London_Calling
Är det inte bättre att vara fråga vården? Ta hand om dig själv!

Fast det här är övergående, inte den typ man vänder sig till vården direkt. Vill veta vad ni andra gör som tar potenspiller med jämna mellanrum?? Hur gör ni med biverkningarna av detta slaget??
Citera
2019-08-04, 22:48
Medlem
Du får väl härda ut, du kan prova med Alvedon annars...

varför går du på dejt och tar det om du inte ens träffat skatan ? En skata som kanske tänkt hålla på och dejta i sex månader innan någon hane får komma in. Sådär femtio dyra middagar och uppvaktningar senare...kanske kanske kanske får du plötsligt när du själv egentligen gett upp både mentalt och fysiskt redan egentligen är på väg åt andra håll.
Citera
2019-08-04, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frestadius
Fast det här är övergående, inte den typ man vänder sig till vården direkt. Vill veta vad ni andra gör som tar potenspiller med jämna mellanrum?? Hur gör ni med biverkningarna av detta slaget??

Okej, jag tilhör inte den skaran. Jag menar dock inte att du ska springa in på akuten utan mer något i stil med att ringa sjukvårdsupplysningen och få tips av dem? Inte för att jag inte vill vara hjälpsam utan för att det finns en risk att jag (eller någon annan) rekommenderar något som kanske funkar men i grund och botten är en farlig bladning med det preparat du tagit.
Citera
2019-08-04, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brodrude
En skata som kanske tänkt hålla på och dejta i sex månader innan någon hane får komma in. Sådär femtio dyra middagar och uppvaktningar senare...kanske kanske kanske får du plötsligt när du själv egentligen gett upp både mentalt och fysiskt redan egentligen är på väg åt andra håll.

Haha detta låter lite väl specifikt.. egna erfarenheter?
Citera
2019-08-04, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brodrude
Du får väl härda ut, du kan prova med Alvedon annars...

varför går du på dejt och tar det om du inte ens träffat skatan ? En skata som kanske tänkt hålla på och dejta i sex månader innan någon hane får komma in. Sådär femtio dyra middagar och uppvaktningar senare...kanske kanske kanske får du plötsligt när du själv egentligen gett upp både mentalt och fysiskt redan egentligen är på väg åt andra håll.

Så jävla sant som det är sagt. Ja du, man var naiv.
Citera
2019-08-04, 22:51
Medlem
Citat:

Ring 1177.

promenera svettas ut, huvudvärkstablett, öka ämnesomsättningen, ät.

Sov ut skiten om det går. Sup till och däcka av i sista hand...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av London_Calling
Haha detta låter lite väl specifikt.. egna erfarenheter?

Fast det är ju så de är. Otroligt irrationella varelser.
Citera
Medlem
riskybizzys avatar
Citat:
Jag dricker massa vatten såhär efter 4-5 timmar efter intaget. Ja ni förstår, personen ifråga (dejten helt enkelt) var inte alls som man trodde. Ni vet, de ser ut på ett sätt via bild och en helt annan i verklighet. Och detta öde drabbade mig denna gång, men men till saken. Hur gör jag kära kamrater, Tadacip 20 mg var för mycket, jag ger mig, alldeles för starkt! Jag dricker massvis men trycket i huvudet försvinner inte, jag har syndat och nu kommer allting på en gång för att hämnas mig.

Så till mina frågor till er; Vad ska jag ta? Brustabletter med massa c vitamin? Fil? Frukt? Vad lindrar och gör så att den jobbiga smärtan som plötsligt infunnit sig i mitt huvud försvinner?

Tack! Och till er på Tadaciptillverkande företaget Actavis! Jag skiter i och bli stenhård för NI DÖDAR EN med den djävulska huvudsmärta man får på köpet. Galet!

Ta något som sänker blodtrycket om du har, ex. betablockerare. Vet inte annars vad man kan ta för att sänka blodtrycket men det borde vara vägen att gå.
Citera
2019-08-04, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskybizzy
Ta något som sänker blodtrycket om du har, ex. betablockerare. Vet inte annars vad man kan ta för att sänka blodtrycket men det borde vara vägen att gå.

Har inte sånt men hittade en jävligt stor vattenmelon, hoppas att det sänker trycket rejält!
Citera
2019-08-04, 22:54
Medlem
Fick de blåa utskrivna för ett tag sedan ( 3 år sen ) och efter de första gångerna jag tagit dem och de vidriga biverkningarna det gav accepterade jag att sex är något som inte kommer infinna sig mer i mitt liv.. Har inte ångrat det en dag.. Det kändes som hjärnan skulle tryckas ut ur öronen på mig och hjärtat slog trippel slag.. Har aldrig haft sån ångest som jag fick den dagen inte ens de psykoser jag haft va värre.. Skulle rekommendera en kontakt med 1177 för säkerhets skull..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in