Citat:
Ursprungligen postat av
storfetkuk
Men DU har det i nuläget med den godtyckliga modereringen. Mods älskar dig pga ingen orkar fortsätta diskussionen efter att du lett den off topic eller gjort den till skit så du får inte heller godtyckliga varningar för skitsaker i samma utsträckning som andra. Du favoriseras pga din dumhet helt enkelt råkar ligga i linje med en del moderatorers intressen.
Fyfan vad du snackar skit...
Du är ju bara avundsjuk för att tempeZZt har tillräckligt med hjärnceller för att klara av att följa regelverket.
Antingen kan du ju slänga fram lite bevis på att tempeZZt skulle vara favoriserad eller på något sätt undslippa moderering, eller så kan du inse att det är hos dig felet ligger...
Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Jag skänker av hävd inte pengar. Tidigare hade jag adblock eftersom sidan laddas snabbare utan reklam.
Jag plockade dock bort det för länge sedan. Att bidra genom annons tycker jag är helt okej och skäligt när man använder forumet.
Ja, om man överhuvudtaget ens går in på sidan så har man ju bevisligen nytta av den. Varför inte då stänga av adblock, det kostar en ingenting och reklamen tar ändå inte särskilt stor plats.
Jag har funderat på att bidra med pengar också, hade inte tänkt mig något regelbundet men några hundralappar när lönen kom iaf... men så höjde dom jävlarna min hyra med 1300:- och jag måste lägga pengarna på bregott och blöjor istället.