2022-12-22, 12:59
Medlem
vasaduellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaggansHinkFitta
För samhället/skönhetsindustrin sänder ut vissa skönhetsideal som folket anpassar sig efter. Hade inte det stämt så hade ju inte trender fungerat. Numera är skönhetsidealet för unga tjejer att vara Ullaredsversionen av Kim Kardashian.

På 60-talet var det väl Marilyn Monroe. Men snart är tiden inne för de De feta pattarnas Renässans. Fet Röv, svart hår, stora negerläppar och Kim Kardashian-kopian är snart uttjatad.
Har det inte kommit någon senare tråd om stora bröst under de senaste två åren? Kudos för miljövinsten i att undika slit och släng

Stora bröst har trendat sedan stenåldern (sökord: "venusfigur") så om det inte är uttjatat ännu så håller det nog i sig ett tag till.

God Jul!
Citera
2022-12-22, 13:02
Medlem
MaggansHinkFittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vasadueller
Har det inte kommit någon senare tråd om stora bröst under de senaste två åren? Kudos för miljövinsten i att undika slit och släng

Stora bröst har trendat sedan stenåldern (sökord: "venusfigur") så om det inte är uttjatat ännu så håller det nog i sig ett tag till.

God Jul!

Fan, de hade ju porr redan på stenåldern! Jag blev nästan lite kåt av venusfigurerna..
Citera
2022-12-22, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stakeholder
Stora, sköna bröst har i alla tider varit en fröjd för ögat. Det är knappast någon nyhet. Men det gäller inte längre tyvärr.

Uppumpade silikonpattar har ju nu gjort att det inte längre är särskilt tilltalande längre. Ungefär som att alla går omkring med falska Rolex-klockor eller Gucci-väskor. Ingen får längre feeling, alltså.

Mulliga kvinnor kunde alltid slänga fram pattarna på krogen med viss framgång. Det gäller inte längre. Nu är känslan snarare att det är 2*7 kg fett med en vårta på. Inte attraktivt direkt.

Detta märks även på sportmodet, platta attraktiva kvinnor med väl definierade muskler ska det vara.

Håller ni med om detta, att stora bröst är ungefär lika fräscht som en orange solariebränna?

Ja tycker män har så stora krav på oss kvinnor!
Typ hur ser du ut själv?
Ska ja börja göra min dröm man så vet ja inte var ja ska leta för o se.. ja tycker kvinnor e mycket snyggare än män, men alltid ska män hitta fel på kvinnor. Man ser ju ut som man gör eller hur!
Citera
2022-12-22, 14:34
Medlem
Blaskas avatar
Män kommer alltid älska bröst. Annars är man nog dragen åt andra hållet och gillar manskroppar
Citera
2022-12-22, 14:37
Medlem
bralesss avatar
Varför måste kvinnors kroppar läsas in efter trender? Räcker det inte med att yttre attribut är trender? Jag har stora bröst, tyvärr lite svårt att ändra på efter trendläge.
Citera
2022-12-22, 18:13
Medlem
Jag föredrar fejk boobs före fiskläppar och fiskkinder i alla fall
Runda och fasta.
Citera
2022-12-22, 19:56
Medlem
Hursomhelstings avatar
En balans i proportionerna.
Nu är det väl istället inne att pumpa upp röven?

Såg någon halvkänd aerobic brud göra reklam för sitt. Helt ok men en jävla mambooo bamboo röv som stod rakt ut att herre je hon kan servera två glas med skumpa stående på varsin skinka och trycka ned buteljen mitt i mellan.

Hur naturligt är det?
Citera
2022-12-22, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hursomhelsting
En balans i proportionerna.
Nu är det väl istället inne att pumpa upp röven?

Såg någon halvkänd aerobic brud göra reklam för sitt. Helt ok men en jävla mambooo bamboo röv som stod rakt ut att herre je hon kan servera två glas med skumpa stående på varsin skinka och trycka ned buteljen mitt i mellan.

Hur naturligt är det?

Om man är en centaur är det säkert helt naturligt.
Citera
2022-12-22, 20:35
Medlem
"Idealet" ligger väl alltid i var mans ( och kvinnas ) eget öga (?).
Vad historiken sig självt förtäljer så har väl de som haft
förutsättningarna - och modet därtill - att skylta med det de har försökt dra det till sin fördel?
(Ekonomiskt eller bara för ego-boost; you name it.)
I alla fall i nutid med all dj-a typ av media-spridning a la´ trash.

Jag gissar vilt - personligen - att den genomsnittlige mannen IDAG föredrar lite kurvor, framför det ur-gamla "herion-chic"-idealet från typ 60-talet (läs: Twiggy).
Proportioner, vare sig de behagar eller ej, döms som sagt till syvende och sist alltid av betraktaren själv som attraktiva eller inte.

Sa inte någon vis person för evigheter och evigheter sedan att det är ögonen
först och främst som är "själens spegel"? (OK! komben ögon-näsa-mun köper jag.)
Hyllorna (och gumpen) ligger lite som andra prioritering; sub-blyga människor som inte kan se folk i ögonen kan aldrig ta till sig den formen av helhetsintryck.
Citera
2022-12-23, 00:51
Medlem
Asb3rger1337s avatar
Svag tråd. Bra kvalité går inte att gömma eller förneka.
Citera
2022-12-23, 01:40
Medlem
Skitsnack.
Naturligt stora bröst är fortfarande sexigast.

Däremot så är små naturliga bättre än stora fejktuttar.

Nuförtiden så försöker varenda osäker sliddjur fejka till sig timglassfigur men det går enkelt att se vilka som har det naturligt och vilka som gjort buttlift, buttimplant, bröstimplant och fördärvat magsäcken.
Citera
2022-12-23, 02:01
Medlem
Jag har läst en studie som gjordes som visade korrelation mellan att fattiga män gillar större bröst medan rika män föredrar mindre. Kanske är det en bidragande faktor då att vi börjar inse att vi har det bra ställt många av oss. Detta plus det perversa sexualiserande av ungdomliga drag så pass att brösten gärna får se ut som de ej är färdigutvecklade. Oroväckande
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in