Citat:
Ursprungligen postat av
vasadueller
Varför skulle mäns sexuella preferenser förändras?
Heterosexuella män är programmerade/präglade på vissa triggats och ideal. Det är bögar som skapar modetrender, och endast kvinnor som bryr sig om sådant (om män bryr sig om mode så är det enbart för att få ligga).
Män som tänder på stora bröst kommer alltid att göra det. Män som tänder på små, eller som inte bryr sig om bröst, kommer också att fortsätta med det.
Själv så tycker jag att jättestora, runda, putande bröst, med små vårtgårdar, i kombination med smal midja, är det vackraste och läckraste som finns. Det har jag alltid gjort. Det upplevs som medfött, och jag kände likadant långt innan jag någonsin hade sett porr och silikonbröst. Av förklarliga skäl så har jag inget emot opererade bröst. Eftersom det endast är typ en kvinna per tusen som har sådana bröst/proportioner av naturen.
Jag skulle uppskatta att typ 2/3 killar gillar stora bröst, och att minst 1/10 gillar riktigt stora fejkbröst. Du ser sällan en kvinna med stora fejkbröst ensam, även om hon skulle vara fattig och ha ett koppel ungar med olika fäder. Och en kvinna som är snygg, smart och har klass och värderingar, och dessutom stora bröst, ligger alltid i topp på relationsmarknaden. Jag ser inte att den verkligheten har förändrats, även om modetrender kommer och går.
För samhället/skönhetsindustrin sänder ut vissa skönhetsideal som folket anpassar sig efter. Hade inte det stämt så hade ju inte trender fungerat. Numera är skönhetsidealet för unga tjejer att vara Ullaredsversionen av Kim Kardashian.
På 60-talet var det väl Marilyn Monroe. Men snart är tiden inne för de De feta pattarnas Renässans. Fet Röv, svart hår, stora negerläppar och Kim Kardashian-kopian är snart uttjatad.