2019-11-01, 23:57
Medlem
Bumblebeebees avatar
Vad tycker ni karlar om så kallade ”puffy nipples” på kvinnor? Är det avtändande?

Hatar mina.. Ser typ ut som denna tjejens:
https://imgur.com/Dz10rls
Citera
2019-11-02, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bumblebeebee
Vad tycker ni karlar om så kallade ”puffy nipples” på kvinnor? Är det avtändande?

Hatar mina.. Ser typ ut som denna tjejens:
https://imgur.com/Dz10rls

"Puffy nipples" = stora bröstvårtor? Rätt likgiltig till hur kvinnobröst ser ut om jag ska vara ärlig.
Citera
2019-11-02, 00:41
Medlem
Bumblebeebees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patch1
"Puffy nipples" = stora bröstvårtor? Rätt likgiltig till hur kvinnobröst ser ut om jag ska vara ärlig.

Du ser väl bilden? Puffy nipples = utåtstående vårtgårdar.
Citera
2019-11-02, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bumblebeebee
Du ser väl bilden? Puffy nipples = utåtstående vårtgårdar.

Jo, det var lite därför jag menade om det var storleken på dem som du framför allt syftade på. Men du stör dig alltså inte på storleken utan för att de "puffar ut"?

Som sagt, bryr mig ej nämnvärt. Känns som en rätt töntig grej att dissa en tjej för, men jag är inte en talesperson för alla män i Sverige.
Citera
2019-11-02, 02:24
Bannlyst
Inte kräsen. Kan gå igång på allt från små TILL stora.
Senast redigerad av Megafetkuk 2019-11-02 kl. 02:27.
Citera
2019-11-16, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snubben2006
min drömtjej måste ha stora tuttar och fet röv!
och smal midja.
med andra ord: ingrepp nödvändigt
Stackars tjej som blir tillsammans med dig. Dumbass
Citera
2021-01-03, 03:29
Medlem
vasaduellers avatar
Varför skulle mäns sexuella preferenser förändras?

Heterosexuella män är programmerade/präglade på vissa triggats och ideal. Det är bögar som skapar modetrender, och endast kvinnor som bryr sig om sådant (om män bryr sig om mode så är det enbart för att få ligga).

Män som tänder på stora bröst kommer alltid att göra det. Män som tänder på små, eller som inte bryr sig om bröst, kommer också att fortsätta med det.

Själv så tycker jag att jättestora, runda, putande bröst, med små vårtgårdar, i kombination med smal midja, är det vackraste och läckraste som finns. Det har jag alltid gjort. Det upplevs som medfött, och jag kände likadant långt innan jag någonsin hade sett porr och silikonbröst. Av förklarliga skäl så har jag inget emot opererade bröst. Eftersom det endast är typ en kvinna per tusen som har sådana bröst/proportioner av naturen.

Jag skulle uppskatta att typ 2/3 killar gillar stora bröst, och att minst 1/10 gillar riktigt stora fejkbröst. Du ser sällan en kvinna med stora fejkbröst ensam, även om hon skulle vara fattig och ha ett koppel ungar med olika fäder. Och en kvinna som är snygg, smart och har klass och värderingar, och dessutom stora bröst, ligger alltid i topp på relationsmarknaden. Jag ser inte att den verkligheten har förändrats, även om modetrender kommer och går.
Citera
2021-01-03, 19:08
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lrreversible
Vadå? Stora naturliga bröst är ju fortfarande skitsnyggt, oavsett hur mycket brudar som går omkring med dåliga silikonpattar.
Okej.....dessvärre är det ju så få som har det UTAN att ha enormt arsle och höfter samt lår i kombo. YÄK!
Citera
2021-01-03, 23:14
Medlem
TheAlmightyFarfars avatar
Fasta pattar är det viktiga skadar inte om dom är lite stora

Om nu stora bröst inte är poppis längre förklara då gärna fenomenet tiktok flickor med stora pattar som står o studsar.

Tiktok är Nice.
Senast redigerad av TheAlmightyFarfar 2021-01-03 kl. 23:17.
Citera
2022-12-22, 11:40
Medlem
Jag går nästan enbart på storlek, bigger is better imo! Eller kan iallafall inte bli avtänd av för stora bröst iallafall.
Citera
2022-12-22, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liftforsex89
Jag går nästan enbart på storlek, bigger is better imo! Eller kan iallafall inte bli avtänd av för stora bröst iallafall.

Sant, är brösten på någon som är född en man blir de direkt avtändande dock.
Citera
2022-12-22, 11:59
Medlem
MaggansHinkFittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vasadueller
Varför skulle mäns sexuella preferenser förändras?

Heterosexuella män är programmerade/präglade på vissa triggats och ideal. Det är bögar som skapar modetrender, och endast kvinnor som bryr sig om sådant (om män bryr sig om mode så är det enbart för att få ligga).

Män som tänder på stora bröst kommer alltid att göra det. Män som tänder på små, eller som inte bryr sig om bröst, kommer också att fortsätta med det.

Själv så tycker jag att jättestora, runda, putande bröst, med små vårtgårdar, i kombination med smal midja, är det vackraste och läckraste som finns. Det har jag alltid gjort. Det upplevs som medfött, och jag kände likadant långt innan jag någonsin hade sett porr och silikonbröst. Av förklarliga skäl så har jag inget emot opererade bröst. Eftersom det endast är typ en kvinna per tusen som har sådana bröst/proportioner av naturen.

Jag skulle uppskatta att typ 2/3 killar gillar stora bröst, och att minst 1/10 gillar riktigt stora fejkbröst. Du ser sällan en kvinna med stora fejkbröst ensam, även om hon skulle vara fattig och ha ett koppel ungar med olika fäder. Och en kvinna som är snygg, smart och har klass och värderingar, och dessutom stora bröst, ligger alltid i topp på relationsmarknaden. Jag ser inte att den verkligheten har förändrats, även om modetrender kommer och går.

För samhället/skönhetsindustrin sänder ut vissa skönhetsideal som folket anpassar sig efter. Hade inte det stämt så hade ju inte trender fungerat. Numera är skönhetsidealet för unga tjejer att vara Ullaredsversionen av Kim Kardashian.

På 60-talet var det väl Marilyn Monroe. Men snart är tiden inne för de De feta pattarnas Renässans. Fet Röv, svart hår, stora negerläppar och Kim Kardashian-kopian är snart uttjatad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in