2019-08-01, 21:32
Medlem
Stakeholders avatar
Stora, sköna bröst har i alla tider varit en fröjd för ögat. Det är knappast någon nyhet. Men det gäller inte längre tyvärr.

Uppumpade silikonpattar har ju nu gjort att det inte längre är särskilt tilltalande längre. Ungefär som att alla går omkring med falska Rolex-klockor eller Gucci-väskor. Ingen får längre feeling, alltså.

Mulliga kvinnor kunde alltid slänga fram pattarna på krogen med viss framgång. Det gäller inte längre. Nu är känslan snarare att det är 2*7 kg fett med en vårta på. Inte attraktivt direkt.

Detta märks även på sportmodet, platta attraktiva kvinnor med väl definierade muskler ska det vara.

Håller ni med om detta, att stora bröst är ungefär lika fräscht som en orange solariebränna?
Citera
2019-08-01, 21:34
Medlem
lrreversibles avatar
Vadå? Stora naturliga bröst är ju fortfarande skitsnyggt, oavsett hur mycket brudar som går omkring med dåliga silikonpattar.
Citera
2019-08-01, 21:35
Medlem
DaChiefs avatar
Har personligen aldrig gillar bröst som ser ut som fobollar.
Citera
2019-08-01, 21:36
Medlem
Jenny.Hanivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stakeholder
Detta märks även på sportmodet, platta attraktiva kvinnor med väl definierade muskler ska det vara.

Håller ni med om detta, att stora bröst är ungefär lika fräscht som en orange solariebränna?
Nej. Det är bögar som designar mode-kläder och de föredrar unga manskroppar.
Heterosexuella män älskar bröst.

Själv är jag i den pikanta situationen att jag är av åsikten "ju större desto bättre", men inte är förtjust i överviktiga kvinnor.
Citera
2019-08-01, 21:39
Medlem
Zaedrewss avatar
Vad nej! Bröst ska det vara. Desto större desto bättre. De här mer eller mindre anorektiska kropparna utan bröst är inget fina.
Citera
2019-08-01, 21:40
Medlem
franges avatar
Fel. Bara för att du inte gör det och hellre vill ha plattbröstade fruntimmer som ser ut som tolvåriga pojkar i överkroppen så betyder det knappast att "ingen vill ha det längre".
Citera
2019-08-01, 21:43
Bannlyst
Människor är olika, själv har jag aldrig gillat silikonbröst, stora eller små båda har sin charm men jag vill ha dom naturliga.
Citera
2019-08-01, 21:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Fel. Bara för att du inte gör det och hellre vill ha plattbröstade fruntimmer som ser ut som tolvåriga pojkar i överkroppen så betyder det knappast att "ingen vill ha det längre".

Tycker du att kvinnor med små bröst ser ut som tolvåriga pojkar?
Citera
2019-08-01, 22:11
Medlem
Det är nog mer fokus på bakdelen (för min del iaf...)
Citera
2019-08-01, 22:14
Medlem
Boosheids avatar
Stora bröst är inte sexigt. Dom är ivägen eller är fula om det är hängpattar.

Fasta mediumbröst ska det vara.

Folk som tänder på stora pattar är egentligen för tidelag med kossor och deras enorma juver, men tidelag förbjöds ju år 2014 så nu får dom hålla sig till feta kvinnor med feta bröst istället för kossor.
Citera
2019-08-01, 22:24
Medlem
Jag gillar Stora bröst är snyggt o sexigt silikon eller inte spelar ingen roll,små bröst är också snyggt o sexigt
Citera
2019-08-01, 22:27
Medlem
Tvonds avatar
Ett par rejäla och stora pattar är det bästa som finns
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in