Citat:
Ursprungligen postat av
VarmaDrycker
Europa importerar rekordmycket diesel:
... och hälften kommer från Ryssland:
https://www.bloomberg.com/news/artic...sanctions-near
Och så tänker sig europeiska politiker att denna dieselimport från Ryssland på något magiskt sätt skall kunna stoppas helt, och för alltid, från februari?
Lycka till.
Här är ytterligare ett exempel på hur du sitter och lurar dig själv.
Om terroryzzland inte hade satt igång sin våldtäktsinvasion så hade den där oljan kunnat vara både dyrare och till störe andel ryZkt.
EU är väl medveten om att man inte kan göra sig av med det ryZka beroendet på en gång. ryZland är omvänt lika beroende av europas konsumption av ryZk energi. Det är en
halmgubbe att det är det som debatten handlar om och det är där som du lurar antingen dig själv eller medvetet försöker lura andra. Diskussionen går att vi så fort som möjligt ska göra oss så oberoende som möjligt av orchernas blodsolja. Man tror att det kan ta flera år i värsta fall men börjar redan nu fasa bort så mycket man kan.
Jag tycker det verkar som att du
vill att ryzland ska fortsätta spela en viktig roll i Europa, men varför förstår jag inget då de endast använder sin relation till andra länder på de mest vidriga sätt. Utifrån det så är det inte svårt att misstänka att du vill Europa illa, att du vill att Europa ska falla in i samma fascism som terroryzzland och allra helst att Europa ska rätta sig efter dumans vilja.
Pruttler har inga svartklädda kravallpoliser i Europa som han kan tvinga oss till tystnad och lydnad med. Jag beklagar (inte).
Vi kommer aldrig att bli en provins för ryzland. Om det är så att du är någon islamfanatiker eller något sådant så lovar jag dig att ryzland inte kommer gör att skit för er. De ser betydigt mer föraktfullt på er än något annat europeiskt land. Särskilt ryzlands sängkamrat, kina, som driver närmare koncentrationsläger för muslimer.
Du verkar så otroligt vilsen, gosse. Om du prata så kan du PM:a mig.