Ska p en middag hos en kollega nsta vecka och de vill att alla kr ett gyckel.
Problemet r att jag r extremt introvert och blir sjukt nervs av att prata infr folk. Hjlper inte heller att jag inte trffat de flesta nrvarande (men de r alla vnner) eller aldrig ngonsin krt ett gyckel.
S med det i tanke, har ni ngra tips?
Funderar p att banga det helt men tnker att det kan vara bra att utstta sig fr ngot man r rdd fr. Har frskt googla lite tips men alla sger bara ls en rolig historia eller sjung ngot. Tror dock inte jag kommer lyckas vara rolig om jag frsker mig p det, utan det kommer bara synas att jag r obekvm. Knner inte heller hon som anordnat tillrckligt bra fr att kra ngon form av roast. Skulle grna vilja dra igng ngot interaktivt som fr folk att skratta men drar uppmrksamheten frn mig. Men r desperat, s alla tips uppskattas!
Var genomskinlig, bertta att du knner dig vldigt obekvm, var ven tydlig med att du inte kommer genomfra ngot liknande.
Gyckel och spex p en fest, usch lter inte som en fest fr mig, fr man frga vad det r fr lder p er?
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!