2019-07-30, 18:45
Medlem
Har ansökt om lån hos flera banker, bluestep, sa att det var okej, med lån hos dem, ända tills de såg att jag har skyddad id.

Någon som vet någon annan bank, som accepterar, anmärkning + skyddad-id?

Citera
2019-08-02, 01:13
Medlem
Ingen?
Citera
2019-08-02, 07:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av puta-madre
Har ansökt om lån hos flera banker, bluestep, sa att det var okej, med lån hos dem, ända tills de såg att jag har skyddad id.

Tror nog att det är kört.... inte ditt skyddade ID men för att du har en anmärkning.....
Citera
2019-08-02, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimson
Tror nog att det är kört.... inte ditt skyddade ID men för att du har en anmärkning.....

ok
Citera
2019-08-04, 16:17
Medlem
SanGenarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puta-madre

Betalningsanmärkning behöver inte vara ett problem, lite beroende på vad anmärkningen avser. En obetald p-bot kan vara ok, obetald skatt kan ses som lite värre.
Däremot kombinationen med betalningsanmärkning och skyddad identitet gör det ganska trixigt. Du har med anmärkningen blivit en kund med hög risk som dessutom kommer vara svår att nå. Inte ens Bluestep vars affärsidé är att bevilja krediter till personer med betalningsanmärkningar, beviljar krediter till personer med skyddad identitet.
Så det är nog rätt kört och skulle någon bevilja dig en kredit kan du räkna med skyhög ränta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in