2019-07-29, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av substitute
Mycket länge tror jag. Tyskarna gjorde lampskärmar av judar samt brände dem på löpande band. Ångesten för detta kommer att sitta i länge - med all rätt naturligtvis - men till vilket pris?
Multikultur är Tyskarnas återbetalning men hur länge står man ut??

Om inget uppvaknande sker bland Tyskar (och svenskar) så kan eländet i princip fortsätta i all evighet. Man måste fråga sig själv, är allt detta värt det? Vad tycker jag? Tycker jag verkligen om dessa borgerliga/röda ledare jag konstant röstar på?

Man måste släppa taget om det feodala och börja fråga sig själv lite och bygga på sig.
Citera
2019-07-29, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av viking39
Expressen kallar det "tragisk händelse" När det i själva verket är mord.

Så ett mord av en 8-årig pojke är inte en tragisk händelse i din värld? Det är liksom bara ett vanligt mord så som när kriminella mördar varandra eller?
Citera
2019-07-29, 19:52
Medlem
regndroppens avatar
Fyfan ryser i hela kroppen när man läser detta. Hoppas aset får ett helvete på kåken
Citera
2019-07-29, 19:57
Medlem
I Frankfurter Allgemeine står det att modern och sonen sägs vara tyskar (officiellt ej bekräftat). Kanske uppgift från vittnen på plats, som i alla fall bör ha sett vilken hudfärg de hade, hur de var klädda osv.
Om en tysk hade knuffat en mörkhyad pojke framför tåget så hade det varit hatbrott, radistdåd osv...
Senast redigerad av Kulturellatantella 2019-07-29 kl. 20:00.
Citera
2019-07-29, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av regndroppen
Fyfan ryser i hela kroppen när man läser detta. Hoppas aset får ett helvete på kåken

det är koranskola i fängelserna. det är negrar och smutslimer som sitter där mestadels.
Citera
2019-07-29, 19:58
Medlem
MagisterBisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW
Otroligt tragiskt. Åttaåringen kom av allt att döma i vägen för en psykiskt sjuk människa som inte varit ute om det inte vore för nedskärningar inom psykvården.
Eller så kan man säga att åttaåringen mördades av en invandrare som inte varit i Tyskland om det inte vore för den obefintliga gränskontrollen.
Citera
2019-07-29, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Jag har kollat de senaste tyska nyheterna, och det sägs fortfarande inget om offret och hans mamma, bara deras ålder och att de inte hade någon relation till gärningsmannen .

Bei der Mutter und dem Kind handelt es sich nach Informationen der F.A.Z. um Deutsche.

Vad mer vill du veta om dem?

En politiker som reagerat

AfD-Fraktionschefin Alice Weidel sprach von einer abscheulichen Tat. Zugleich setzte Weidel sie in Verbindung zur Flüchtlingspolitik der Bundesregierung. „Schützt endlich die Bürger unseres Landes - statt der grenzenlosen Willkommenskultur!“, schrieb sie bei Twitter.
Citera
2019-07-29, 20:00
Medlem
I England kommer man inte in på perrongen utan biljett. Det borde de införa i Tyskland också, och även här.
Givetvis stoppar det inte alla dårar men kan kanske stoppa en del psyksjuka och knarkare.
Citera
2019-07-29, 20:02
Medlem
OntOmQs avatar
Och de undrar varför "rasismen" ökar? Detta handlar mer om statistik, självbevarelsedrift och olycksminimering.

Det är dags för nya invällare i Europa att själva öka värdet på sin etniska status!
Citera
2019-07-29, 20:04
Medlem
MagisterBisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av viking39
40-årig Eretrian en av de Merkel släppt in säkert.
Svensk Pk-media mörkar
https://www.bitchute.com/video/sy9WnAq0C0VY/
Expressen kallar det "tragisk händelse" När det i själva verket är mord.
https://www.expressen.se/nyheter/attaaring-knuffades-framfor-tag-dog/
Jo, det märks hur de verkligen anstränger sig för att förminska händelsen. Som att använda ordet "puttades", som låter mycket mildare än "knuffades" eller "slängdes".

Jag hade nästan väntat mig att det skulle stå "åttaåringen fick tågskador på kroppen".
Citera
2019-07-29, 20:05
Medlem
FFL88s avatar
Fy fan, snacka om varje förälders mardröm att ens barn ska råka ut för ett dylikt satans odjur, att det dessutom (återigen) skulle vara en av båtfolket som GM stod ju klart redan vid rubriken.
Citera
2019-07-29, 20:09
Medlem
Piddelitos avatar
Dags för ännu ett "fackeltåg mot rasism", antar jag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in