Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2019-07-29, 12:35
  #1
Medlem
Tjockefreddes avatar
Jag och min flickvän satt på en bar med några av mina vänner. Plötsligt skulle min inneboende flickvän Jeanette iväg och köpa cigaretter. Hon sa max 10 minuter men jag hörde inget ifrån henne på flera timmar. Jag ringde henne men telefonen var avstängd.
Hennes väninna kom senare och sa att hon satt på en annan bar, så vi följde henne dit. Istället för att vara ödmjuk mot mig och säga ursäkta eller förlåt när vi kom dit uppträdde hon uppstudsigt med ett aggressivt ansiktsuttryck.
Jag bråkade inte utan satte mig ett tag med henne som ingenting, och senare vid mina vänners bord. Jag hamnade med ryggen mot henne men vände mig då och då och mötte henne med neutral blick. Efter en timme var hon plötsligt borta igen och hade lämnat baren. På eftermiddagen dagen efter kom hon tillbaka till mig med sin väninna. Jag frågade om något allvarligt hade hänt men hon ville inte prata så jag släppte in båda som ingenting.
Nu tror hon nog att jag glömt och att hon är förlåten, men vad hon gjorde var definitivt inte okej. Hon utsatte mig för ovisshet, stark oro och förnedring. Hon kan ha varit otrogen. Nu sover hon och hennes väninna i min säng och jag ligger vaken sidan om och skriver detta.

Jag är sårad, kränkt, förbannad och i stånd att be henne lämna, men inte än...
Inatt när vi lagt oss med varandra och jag har pussat och kramat om henne igen tänker jag ställa en fråga om jag får göra henne gravid. Ja eller nej, inga andra alternativ finns för mig. Inget svar eller gräl kommer jag ta som ett nej.
Vill hon inte bli gravid så kommer jag säga åt personalen där jag bor att be henne packa sina saker och lämna. Då är det slut för mig, men det tänker jag inte säga med ord eller visa på något annat sätt. Endast om hon typ kommer krypande tillbaka och vill uppfylla mitt krav utan mer tjafs kommer jag ta tillbaka henne, annars aldrig ett svar.
Jag anser att kvinnor som inte vill bli gravida är oseriösa, så får jag ett nej i natt ska hon ut. Är det förnuftigt, gör jag rätt?
Med graviditet vill jag tvinga henne att ta ansvar och bli seriös. Med frågan kommer hon tvingas visa sina kort och bekänna färg. Utnyttjar hon mig för ha någonstans att bo, ljuger hon om att hon vill ha barn och framtid med mig... Säger hon ja kommer vi ha sex utan kondom. Ingen av oss har någon könssjukdom. Vi tog båda tester för några dagar sedan.

Vad tycker ni? Vilket är det mest elaka sätt att göra slut på,
samtidigt som man själv snabbt och bäst kan gå vidare?
Om hon säger ja ska jag då förlåta och glömma vad som ev. hände natten hon sov hos någon annan? Ska jag rota i det eller bara skita i vilket? För mig är graviditet med mig vattendelaren som visar vad hon vill eller inte med vår framtid, det avgörande helt enkelt.
Vad är det bästa ur mitt perspektiv jag kan göra inatt efter jag fått svar om hon tänker låta mig göra henne gravid eller inte?
Citera
2019-07-29, 12:39
  #2
Medlem
DerRoteBarons avatar
Det sjukaste med den där historian är inte att hon beter sig som hon gör, utan att du vill ha barn med henne trots hennes beteende. Tycker du själv att det där låter som en bra mor till dina barn? Ska du sitta hemma själv om helgerna och ta hand om barnen medan hon försvinner iväg, dricker grogg och åker kukkarusellen?
Vill inte vara taskig, men skaffa en ryggrad för helvete.
Citera
2019-07-29, 12:40
  #3
Avstängd
Kurt.Eklunds avatar
Det där är ett solklart fall där hon sugit av nån på toan. DUMPA.
Citera
2019-07-29, 12:43
  #4
Medlem
GastonLeMans avatar
Jag tycker du ska ta upp det med personalen först!
Om dom tycker det är lämpligt med barn där du bor?
Citera
2019-07-29, 12:44
  #5
Medlem
Tjockefreddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghostedbyme
det här kommer bli lyckligt TS
Jag är man, så oavsett hur hennes graviditet slutar och barnet blir så är det inte mitt ansvar om hon är en dålig kvinna. Jag kan leva utan dom i så fall, så ja du har antagligen rätt.
Citera
2019-07-29, 12:48
  #6
Medlem
”Personalen där jag bor”
Är du inne på torken eller?
Och du skall ha barn med denhär knarkaren?
Citera
2019-07-29, 12:48
  #7
Medlem
junks avatar
Man vill ju verkligen ha barn med en som är ute och knullar runt istället för att bara be henne dra åt helvete?

Hur tänkte du när du kom på att barn är lösning på era problem?
Citera
2019-07-29, 12:54
  #8
Medlem
Tjockefreddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junk
Man vill ju verkligen ha barn med en som är ute och knullar runt istället för att bara be henne dra åt helvete?

Hur tänkte du när du kom på att barn är lösning på era problem?
Graviditet och barn är som myggmedel mot andra män. Ett barn tvingar henne att fokusera på barnet istället för att ev. knulla runt. Kvinnor fungerar så. Män kan lätt sätta en obrydd sida till när en kvinna väl är gravid och skulle missköta sig igen. Lycka till liksom att knulla runt med tjock mage... Det är så jag tänker och jag vill med kraft tvinga henne att välja väg. Nu eller inte, jag vill inte ha mer trubbel. Jag vill kunna slappna av och jag vill se hennes mage växa med min säd.
Citera
2019-07-29, 12:57
  #9
Medlem
Tjockefreddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goodinbed
Det sjukaste jag läst på länge. Personalen där du bor ?
Ett apartelle. En typ lägenhet som sköts om av ägarens anställda och som jag betalar månadsvis för. Så.
Citera
2019-07-29, 12:57
  #10
Medlem
DerRoteBarons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjockefredde
Graviditet och barn är som myggmedel mot andra män. Ett barn tvingar henne att fokusera på barnet istället för att ev. knulla runt. Kvinnor fungerar så. Män kan lätt sätta en obrydd sida till när en kvinna väl är gravid och skulle missköta sig igen. Lycka till liksom att knulla runt med tjock mage... Det är så jag tänker och jag vill med kraft tvinga henne att välja väg. Nu eller inte, jag vill inte ha mer trubbel. Jag vill kunna slappna av och jag vill se hennes mage växa med min säd.

Du är ju nästan så dum att du förtjänar ditt öde om det inte är så att du trollar. You can't make a hoe a housewife. Tror du sedan på fullaste allvar att barn skulle hålla andra män borta? Du vet om att det går alldeles utmärkt att tömma och glömma va? Man måste inte bli styvfarsa.
Citera
2019-07-29, 12:58
  #11
Medlem
Hennes beteende är typiskt för en kvinna som är otrogen.

Hon har demoniserat dig, gjort dig till syndabocken.
Detta för att försvara sitt eget beteende.

99% av alla fall där kvinnan är otrogen så lägger hon skulden på sin man.

Och angående ditt prat om att göra henne med barn.
Jösses skärp till dig.
Tror du på allvar att det kommer lösa allting?
Risken är överhängande att du blir en varannan helg-pappa innan barnet är två år gammal.
__________________
Senast redigerad av Mrstardust 2019-07-29 kl. 13:00.
Citera
2019-07-29, 13:03
  #12
Medlem
junks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjockefredde
Graviditet och barn är som myggmedel mot andra män. Ett barn tvingar henne att fokusera på barnet istället för att ev. knulla runt. Kvinnor fungerar så. Män kan lätt sätta en obrydd sida till när en kvinna väl är gravid och skulle missköta sig igen. Lycka till liksom att knulla runt med tjock mage... Det är så jag tänker och jag vill med kraft tvinga henne att välja väg. Nu eller inte, jag vill inte ha mer trubbel. Jag vill kunna slappna av och jag vill se hennes mage växa med min säd.

Fast om du fokuserar på varför hon knullar runt kanske är bättre förmodligen så är du värdelös på just det som hon uppskattar mest, men hon tycker om att ha någonstans att bo så hon får stå ut med att du är värdelös i sängen så länge det funkar att hon kan gå på krogen och bli knullad ordentligt.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback