• 2
  • 3
2019-07-27, 19:57
Medlem
BigIvars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zajjah
Det är precis så jag upplevt det. Att jag inte på riktigt tvingades möta allt jag gick och bar på förän tobaken försvann.

Så kan det naturligtvis vara, men jag tror inte att det är hos tobaken problemet ligger.
Citera
2019-07-27, 20:01
Medlem
SingMeToSleeps avatar
Citat:
Fan vad jag gillade lundgrens! Jag var en riktig snus fantast som hade 15 olika sorter snus på samma gång och växlade mellan och njöt som fan. Kommer sakna det.

Lundgrens Västkust är bäst av dom olika Lundgrens tycker jag. Dessutom billigt, stocken går på under 300 spänn beroende på ställe.
Citera
2019-07-27, 20:03
Medlem
zajjahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SingMeToSleep
Lundgrens Västkust är bäst av dom olika Lundgrens tycker jag. Dessutom billigt, stocken går på under 300 spänn beroende på ställe.
Jag minns den. Den var slutsåld hela tiden! Jag fattar varför! Fick förhandsboka en sån.
Citera
2019-07-27, 20:04
Medlem
SingMeToSleeps avatar
Citat:
Jag minns den. Den var slutsåld hela tiden! Jag fattar varför! Fick förhandsboka en sån.

Tänk prissättningen på dom stockarna när TS förslag blir verklighet. En stock kan lätt gå på en röding eller två då.
Citera
2019-07-27, 22:39
Är så trött på denna "hunting" av oss som röker. Orkar inte bry mig, jag blossar så mycket det går ändå. Fullständigt skiter i alla förbud som verkar uppstå överallt. Tobak är gott.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in