• 2
  • 3
2019-07-27, 19:57
Medlem
BigIvars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zajjah
Det r precis s jag upplevt det. Att jag inte p riktigt tvingades mta allt jag gick och bar p frn tobaken frsvann.

S kan det naturligtvis vara, men jag tror inte att det r hos tobaken problemet ligger.
Citera
2019-07-27, 20:01
Medlem
SingMeToSleeps avatar
Citat:
Fan vad jag gillade lundgrens! Jag var en riktig snus fantast som hade 15 olika sorter snus p samma gng och vxlade mellan och njt som fan. Kommer sakna det.

Lundgrens Vstkust r bst av dom olika Lundgrens tycker jag. Dessutom billigt, stocken gr p under 300 spnn beroende p stlle.
Citera
2019-07-27, 20:03
Medlem
zajjahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SingMeToSleep
Lundgrens Vstkust r bst av dom olika Lundgrens tycker jag. Dessutom billigt, stocken gr p under 300 spnn beroende p stlle.
Jag minns den. Den var slutsld hela tiden! Jag fattar varfr! Fick frhandsboka en sn.
Citera
2019-07-27, 20:04
Medlem
SingMeToSleeps avatar
Citat:
Jag minns den. Den var slutsld hela tiden! Jag fattar varfr! Fick frhandsboka en sn.

Tnk prissttningen p dom stockarna nr TS frslag blir verklighet. En stock kan ltt g p en rding eller tv d.
Citera
2019-07-27, 22:39
r s trtt p denna "hunting" av oss som rker. Orkar inte bry mig, jag blossar s mycket det gr nd. Fullstndigt skiter i alla frbud som verkar uppst verallt. Tobak r gott.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in