2019-07-27, 10:22
Medlem
JazzinForBlueJeans avatar
Citat:
Jag vill att den idioten får sparken, annars blir det fan Sydsvenskan och Aftonbladet nästa.

Blir intressant vilket beslut Skånetrafiken tar…...
Citera
2019-07-27, 10:28
Medlem
Raktinyllets avatar
Som vanligt ska ni börja tjata om invandrare. Hur vet ni att det inte var en vanlig svensk surgubbe som hade en dålig dag och tog ut sin ilska på den här tjejen?

Är ju inte det roligaste att köra omkring i en stekhet buss hela dagarna.

Med det sagt så är det ju uppenbart att busschauffören gjorde fel utifrån hennes berättelse. Oavsett vilket land han härstammar ifrån.
Citera
2019-07-27, 10:32
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Var ligger Amandas sympatier är hon röding försvinner min sympati för henne.

Till 90% är hon det, och stolpskottet kommer inte heller lära sig någonting från detta.
Hjärntvätten är redan fullbordad.
Citera
2019-07-27, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Varför ska en snygg svensk tjej inte få gå som hon vill? Det är väl diskriminering om nåt. Värnhem är anustorg i Malmö. Vad säger ni om det? Hon är väldigt snygg dessutom, varför har berikarna rätt att avvisa lite ögonfröjd? Eller har de det?

https://www.sydsvenskan.se/2019-07-2...-for-lattkladd

Var fanns alla svenska killar, ingen ställde upp för henne.

Varför ska svenska män hjälpa svenska kvinnor? Ett större svek får du leta ordentligt efter. De får nog duscha av sig feminismen och kärleken till blattekuk innan jag skulle bry mig iaf.

Kanske fråga "vad röstade du på" innan man hjälper till..
Citera
2019-07-27, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Som vanligt ska ni börja tjata om invandrare. Hur vet ni att det inte var en vanlig svensk surgubbe som hade en dålig dag och tog ut sin ilska på den här tjejen?

Är ju inte det roligaste att köra omkring i en stekhet buss hela dagarna.

Med det sagt så är det ju uppenbart att busschauffören gjorde fel utifrån hennes berättelse. Oavsett vilket land han härstammar ifrån.

Babbar blir så sexuellt frustrerade av hud, därför måste alla täckas. Även 1åringar ska täckas så att dem inte kan "sukta" de översexualiserade arabmännen.

Det är därför de täcker sig. Männen Kan inte kontrollera sig om de blir kåta. Som djur.

Chauffören kanske kände att han inte hade kunnat hålla sig från att våldta henne så han kan kanske är en hjälte egentligen.
Citera
2019-07-27, 10:40
Medlem
GoatPunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yudas
Typ så. De flesta här verkar inte fatta att det finns fler religioner i MENA. Däremot kan jag intyga att de flesta busschaufförer i Malmö är från MENA.

Tråden blir ju ganska värdelös utan tillgång till hela artikeln.

Det kan jag med intyga för jag åker själv buss i Malmö till jobbet, men hittills har ingen av chaufförerna försökt konvertera mig
Citera
2019-07-27, 10:48
Medlem
Ulrik.Agrens avatar
Citat:

Har du redan glömt #inteerkvinna ?
Citera
2019-07-27, 10:49
Medlem
Hencuckens avatar
Citat:

Du har uppenbarligen inte åkt stadsbuss i Malmö

I alla fall rätt sjukt att en busschaufför hittar på egna policys.
Citera
2019-07-27, 10:52
Medlem
Chauffören borde få gå av bussen. Alla bussar för resten. Detta måste rendera i en skarp varning el så borde har förlora jobbet.
Citera
2019-07-27, 10:53
Medlem
ShitsOnFireYos avatar
Citat:
Sannolikt (statistiskt) har hon själv röstat för det. Lid och njut.
Citera
2019-07-27, 10:55
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Amandas Facebook.

Citat:

Jag är otroligr arg, och vill bara beklaga mig.

Idag så gick jag på buss 3 på södervärn (11.05 EXK 069) i Malmö. En väldigt varm dag (27 grader) så därför har jag, som vilken annan människa som helst, anpassat kläder efter väder’. Jag har på mig ett par shorts och en topp som har en rosett knuten där framme. Jag går på bussen, skannar min biljett men plötsligt hejdar busschauffören mig. Han säger ”kan jag få prata med dig?” Och jag bara ????? Va? Då säger han ”du kan inte gå klädd så på våra bussar” och jag bara ”vad snackar du om?” Varav han svarar ”du får klä på dig, du visar alldeles för mycket” (redan här KOKAR jag av ilska). Busschauffören börjar snacka om någon policy som absolut inte existerar. Jag fortsätter ifrågesätta, och han säger att jag inte får åka med om jag inte klär på mig. JAG ÄR RASANDE. Jag går av bussen för oavsett om jag vill stanna kvar i ren protest var jag så arg så jag ville bara skrika och gråta. Jag ifrågasätter vad det är för ”jävla sexistiskt skit” och går ifrån. Jag har ALDRIG i hela mitt liv känt mig såhär förnedrad någonsin, och att det ska ske i offentlig miljö på en buss gjorde mig vansinnig. Jag ringde er på Skånetrafiken och anmälde och hon i växeln beklagade och säger att det jag minst kan få är en ursäkt. Jag vill att den idioten får sparken, annars blir det fan Sydsvenskan och Aftonbladet nästa.

Tack och hej mvh arg tjej 🙂

Citera
2019-07-27, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Haha du tror det kommer hända berikarna skyddas ju dag och natt av eliten.

De lär bli tvungna att ge honom en varning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in