2019-08-03, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JDAM
Så har chauffören blivit radikaliserad på senAre år?

Eller så är det inget radikalt överhuvudtaget med grejen, förutom alla Sdare som valde att hoppa på tåget när Bali drog igång hela trumman. Vad skulle det vara för radikalt med en människa i kollektivtrafiken som lessnat på folk som inte kan visa allmän hänsyn?
Citera
2019-08-03, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NAVYSEALTEAM6
Mår klent ? Var väl busschauffören som gick full islamist.

Var det. Eller var det en busschaffis som tänkte på sina andra passagerare, och ansåg att dessa skulle slippa en halvnäck svettande tonåring som inte kan klä sig anständigt?
Citera
2019-08-03, 11:33
Medlem
Nu får Flashbackgrävarna ta reda på vem det är så vi får slut på spekulationerna om det är en islamist eller en torr Svensson. Måste vara nån jävel här som kör buss på Skånetrafiken eller Nobina som hört vem det är.
Citera
2019-08-03, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Var det. Eller var det en busschaffis som tänkte på sina andra passagerare, och ansåg att dessa skulle slippa en halvnäck svettande tonåring som inte kan klä sig anständigt?

Det är så kul fenomen att se riddarna på vita hästar försvara invandrare, tills det framkommer att Flashback oftast har rätt. Då försvinner ni från trådarna fortare än 80 procentig sprit dunstar i solen.

Ni är riktigt patetiska eftersom ni brukar ha fel i mer än 99% av fallen. Ändå likt förbannat är ni inne i en ny tråd och kör samma tugg igen. Lär ni er aldrig?
Citera
2019-08-03, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barbequeken
Det är så kul fenomen att se riddarna på vita hästar försvara invandrare, tills det framkommer att Flashback oftast har rätt. Då försvinner ni från trådarna fortare än 80 procentig sprit dunstar i solen.

Ni är riktigt patetiska eftersom ni brukar ha fel i mer än 99% av fallen. Ändå likt förbannat är ni inne i en ny tråd och kör samma tugg igen. Lär ni er aldrig?

Vad gullig du är, som tror att jag försvarar en invandrare och beter mig som en vitt riddare. Men ärligt talat, nej, jag skiter i ifall det är en invandrare, jude eller finsk blond arier. Jag bryr mig om en sak, och bara en sak, att resten av samhället kan bete sig på något jävla sätt. Bara för att det råkar bli lite varmt vill inte jag behöva sitta bredvid en tonåring som tror att alla vill se hennes bröst, för hon tycker det är så fina. Jag vill inte sitta bredvid en gubbe på 50 år, som just idag, för det var så varmt inte orkade dra på sig en tröja. Jag vill inte sitta på en stol, där en snorunge lagt upp sina fötter, för just hans jävla gympadojer som hans ensamstående WT morsa köpt inte ska bli fläckiga.
Citera
2019-08-03, 12:29
Medlem
Bennybrandslangs avatar
Citat:
Vad gullig du är, som tror att jag försvarar en invandrare och beter mig som en vitt riddare. Men ärligt talat, nej, jag skiter i ifall det är en invandrare, jude eller finsk blond arier. Jag bryr mig om en sak, och bara en sak, att resten av samhället kan bete sig på något jävla sätt. Bara för att det råkar bli lite varmt vill inte jag behöva sitta bredvid en tonåring som tror att alla vill se hennes bröst, för hon tycker det är så fina. Jag vill inte sitta bredvid en gubbe på 50 år, som just idag, för det var så varmt inte orkade dra på sig en tröja. Jag vill inte sitta på en stol, där en snorunge lagt upp sina fötter, för just hans jävla gympadojer som hans ensamstående WT morsa köpt inte ska bli fläckiga.
Jävligt tunt resonemang!

Du luktar garanterat mer illa än en ung kvinna.

I samma anda skulle någon kunna kasta av dig.för att du är skrämmande ful förutom att du luktar gubbpung.

Du borde sitta på psyket!
Citera
2019-08-03, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bennybrandslang
Jävligt tunt resonemang!

Du luktar garanterat mer illa än en ung kvinna.

I samma anda skulle någon kunna kasta av dig.för att du är skrämmande ful förutom att du luktar gubbpung.

Du borde sitta på psyket!

Så länge folk sköter sin personliga hygien kan varken jag eller andra i samhället klaga på att folk luktar. Och det kan säkert vara så att det finns folk som luktar mer eller mindre än mig, ser dock inte på vilket sätt det har med tråden att göra, eftersom det jag talar om är att uppträda med hänsyn till andra i samhället. Gäller personlig hygien, klädval, beteende och säkert något mer jag inte kan komma på.

Och för övrigt, låsa in folk för hur de luktar, det tillhör väl ändå lite väl mycket 1800-talet va???
Citera
2019-08-03, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barbequeken
Nu får Flashbackgrävarna ta reda på vem det är så vi får slut på spekulationerna om det är en islamist eller en torr Svensson. Måste vara nån jävel här som kör buss på Skånetrafiken eller Nobina som hört vem det är.

Agree! Nån måste ju veta mer!!
Citera
2019-08-03, 14:26
Medlem
Tror att nobina har en agenda att inte släppa ut detta. Vad är värst för dem? Att de har gubbar som inte kan uppföra sig och behöver utbildning, eller att de har sharia-tomtar som gör lite som de vill?

Tror det är locket på för de vill inte vara med i en invandringsdiskussion. Vilket jag inte heller hade velat som bussbolag, jag hade velat fokusera på busskörning istället för att hamna i en mediacirkus.
Citera
2019-08-03, 14:31
Medlem
Citat:
Jag håller med dig. Min lösning var att köpa en bil. Tyvärr tror jag du får acceptera detta i kollektivtrafiken.
Hell is other people, så sant som det var sagt.
Citera
2019-08-03, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mansen66
Tror att nobina har en agenda att inte släppa ut detta. Vad är värst för dem? Att de har gubbar som inte kan uppföra sig och behöver utbildning, eller att de har sharia-tomtar som gör lite som de vill?

Tror det är locket på för de vill inte vara med i en invandringsdiskussion. Vilket jag inte heller hade velat som bussbolag, jag hade velat fokusera på busskörning istället för att hamna i en mediacirkus.

Well daaah - just därför vi efterfrågar inside information/läckor här 🙃
Citera
2019-08-03, 16:15
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Det osar babbeluring låååång väg. Om det vore en riktig svensk hade Asylsvenskan inte väntat en sekund med braskande rubriker.

Kom igen nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in