Citat:
Ursprungligen postat av
Barbequeken
Det är så kul fenomen att se riddarna på vita hästar försvara invandrare, tills det framkommer att Flashback oftast har rätt. Då försvinner ni från trådarna fortare än 80 procentig sprit dunstar i solen.
Ni är riktigt patetiska eftersom ni brukar ha fel i mer än 99% av fallen. Ändå likt förbannat är ni inne i en ny tråd och kör samma tugg igen. Lär ni er aldrig?
Vad gullig du är, som tror att jag försvarar en invandrare och beter mig som en vitt riddare. Men ärligt talat, nej, jag skiter i ifall det är en invandrare, jude eller finsk blond arier. Jag bryr mig om en sak, och bara en sak, att resten av samhället kan bete sig på något jävla sätt. Bara för att det råkar bli lite varmt vill inte jag behöva sitta bredvid en tonåring som tror att alla vill se hennes bröst, för hon tycker det är så fina. Jag vill inte sitta bredvid en gubbe på 50 år, som just idag, för det var så varmt inte orkade dra på sig en tröja. Jag vill inte sitta på en stol, där en snorunge lagt upp sina fötter, för just hans jävla gympadojer som hans ensamstående WT morsa köpt inte ska bli fläckiga.