Citat:
Ursprungligen postat av
jagerkristenlol
Jag har inte heller påstått något sådant, du saknar ju helt läsförståelse.
Eller som när två negerpoliser sköt ihjäl en vit man och hans barn för att den ena ville dejta hans fru menar du?
Åberopa? Vad yrar du om? Det är ingen som åberopar något, de använder det som en politisk taktik.
Är det svårt för dig att diskutera utan att ta till förolämpningar? Eller är du fast i "flashback-tonen". Man ska vara förolämpande mot folk här om man inte håller med. Tänk efter lite...du sitter och skriver förolämpningar till en anonym person på internet, som du frivilligt diskuterar med. Hur mår du?
Du sa att hans morsa etc hävdar rasism och således har black community rätt att hävda rasism, har jag förstått dig korrekt? Men - eftersom detta ej har med rasism att göra så är det inte rasism. De blandar ihop sverige med USA, där svarta blir felbehandlade dagligen på grund av sin ras.
Åberopa var väl fel ord? Men du kanske forstod vad jag menade ändå? Jag tycker det är fel att använda rasism som ett politiskt slagträ där ingen rasism har förekommit - detta är ironiskt nog rasism i sig själv, vill jag hävda. Jag kan köpa att hans morsa vrålar "RASISM" med tanke på var hon kommer ifrån. Men Trump borde veta bättre och dessutom skiter han fullständigt i både rocky och black community, det kan jag lova dig.