Jag knner igen mig i det som Storm79 skriver. det kan vara vldigt stor varians p 2,5kr/5kr. Jag skulle helst vilja spela p en niv hgre, men min bankrulle tl tyvr inte det...
men p senare tiden s har jag spelat extremt bra mste jag sga...gr numera konstant plus. frut kunde jag ena dagen vinna 1000kr fr att nsta frlora lika mycket. Nu gr jag ungefr 300kr-500kr plus varje dag. Det KAN vara fr att jag har hamnat i ett flyt, men det knns som om det har "klickat" fr mig och jag har kommit p hur man br spela fr att verkligen minska sina frluster och maximera sina vinster p den hr nivn...men som sagt...jag kan bara har drabbats av hybris!!
Vilken spelstil har ni? Jag tror Tight Agressive r den absolut vanligaste spelstilen...och frmodligen den mest vgvinnande p den nivn (jag spelar mest p 10-mannabord) Jag har sett enskilda Loose Aggressive-spelare p 2,5kr/5kr, men de flesta behrskar det inte riktigt och kan inte anpassa sig, s dom tenderar att frlora ganska mycket...men samtidigt s kan man vinna EXTREMT mycket p det spelsttet OM man behrksra det. Sg en spelare som hetter ngt liknande "Wulf4", (knns namnet bekant?) Nr jag satte mig var han nere p ung 150kr...efter ngn timme s lmnade han bordet med 1500kr! Ingen fattade hur man skulle spela mot honom, s han vann MASSOR med sm potter...och nr han hade ngt s vann han stor potter, fr ingen trodde att han hade ngt!

det var intressant att titta p...jag vet inte om han hade extremt med flyt, eller om det var hans normala spelstil...han frefll vldigt duktig i allafall....Men jag hittade ett stt att kl honom!! d knde jag mig som en Highroller!
Igrkvll frnedrade jag en snubbe som hade AA. jag hade 2-5 suited...floppen 2-2-8! han bara pangade p utan att tnka p vad jag kunde ha...sedan kom de vanliga "svenska spel-frolmpningarna" om att jag var en fisk o inte kunde spela, bl a bl a bl a....folk frstr inte hnders potensial riktigt! han spelade handen uselt preflop ox...
Lycka till vid borden...men inte mot mig!