2016-06-25, 20:05
  #2197
Medlem
Atrocitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxorr
Jag hittar då ingen funktion för hand statistik för motpspelare / en procentiellt. Och gärna mer ingående player stats. Vill ju veta lite bakgrund till vilka som är donks, fisk och haj, gröngöling typ ibland när morons spelar så på ren rutin eller tof eller är det tabu numera att redovisa det öppet ?

Någon sådan info finns det ingen pokerklient som erbjuder. Utan då får du köpa ett trackerprogram.
Citera
2016-06-25, 21:02
  #2198
Medlem
maxorrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atrocitet
Någon sådan info finns det ingen pokerklient som erbjuder. Utan då får du köpa ett trackerprogram.

Ok.
Jo utgick ifrån det samt behov av tracker appen. Minns iaf sen okända år tillbaka, fanns öppen snabb info om spelare både på PS och SVS utan extraprogram. De var då
Citera
2016-06-26, 12:04
  #2199
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EugeneSandberg
Själv spelar jag JJ som AA. Det är fel men jag tror det är lite rättare än att spela det som QQ och KK.

ööh va? Det kommer du förlora sjukt mycket pengar på i längden. Värsta jag hört.
Citera
2016-06-29, 06:16
  #2200
Medlem
dovAkins avatar
Inte lirat på SvS på as länge utan på PS. Har kört mycket turneringar i 30-50 kr klassen och det har gått bra. Tänkte pröva SvS, tror ni spelarna är bättre där än på PS?
Citera
2016-06-29, 09:46
  #2201
Medlem
JefCostellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dovAkin
Inte lirat på SvS på as länge utan på PS. Har kört mycket turneringar i 30-50 kr klassen och det har gått bra. Tänkte pröva SvS, tror ni spelarna är bättre där än på PS?

Tycker personligen det är lägre klass på spelarna på SvS jämfört med Stars, det gäller alla inköpsnivåer.

Har en fråga också, vill ha resultat i en turnering från i måndags skickat till mig, hur får jag det?
Citera
2016-06-29, 11:38
  #2202
Medlem
dovAkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JefCostello
Tycker personligen det är lägre klass på spelarna på SvS jämfört med Stars, det gäller alla inköpsnivåer.

Har en fråga också, vill ha resultat i en turnering från i måndags skickat till mig, hur får jag det?

tack för svar
Citera
2016-06-30, 11:14
  #2203
Medlem
maxorrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dovAkin
Inte lirat på SvS på as länge utan på PS. Har kört mycket turneringar i 30-50 kr klassen och det har gått bra. Tänkte pröva SvS, tror ni spelarna är bättre där än på PS?

Många fiskar betydligt mer enligt mig på skitkort på floppen så det gäller bara "pinpointa" amatörerna och dränera kassan för spelmönstret är rätt tydligt för vissa på Svs
Citera
2016-07-13, 02:34
  #2204
Medlem
maxorrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JefCostello
Tycker personligen det är lägre klass på spelarna på SvS jämfört med Stars, det gäller alla inköpsnivåer.

Har en fråga också, vill ha resultat i en turnering från i måndags skickat till mig, hur får jag det?

Lägre klass ger lägre förstånd och mer cash för dom som har koll
Citera
2016-07-25, 00:19
  #2205
Medlem
dovAkins avatar
Fy fan vad lack jag blir. Riktigt skit klient dem har asså skulle gå all in hade färg med AK i handen. Så ska jag dra den där jävla grejen till max insats så laggar det till och när jag klickar så blir jag PAUSAD i stället WTF?


Har inte lirat på SvS på as länge och tydligen måste man sätta en gräns jävel och den var tydligen på 100 kr per dag för mig... och nu tar det typ en vecka innan den ändras...
Citera
2016-07-25, 09:51
  #2206
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dovAkin
Fy fan vad lack jag blir. Riktigt skit klient dem har asså skulle gå all in hade färg med AK i handen. Så ska jag dra den där jävla grejen till max insats så laggar det till och när jag klickar så blir jag PAUSAD i stället WTF?


Har inte lirat på SvS på as länge och tydligen måste man sätta en gräns jävel och den var tydligen på 100 kr per dag för mig... och nu tar det typ en vecka innan den ändras...
Haha, det är ett helvete när man bara fyllde i någon struntsumma i början. Jag satt ganska höga summor men ett väldigt lågt nummer vad det gäller turneringar. Riktigt jävla irriterande, byter hellre sida än krångla med skiten.
Citera
2016-07-25, 12:07
  #2207
Medlem
AA-suiteds avatar
Min gräns ligger väl på några hundra miljoner eller något sånt
Citera
2016-07-25, 12:47
  #2208
Medlem
maxorrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dovAkin
Fy fan vad lack jag blir. Riktigt skit klient dem har asså skulle gå all in hade färg med AK i handen. Så ska jag dra den där jävla grejen till max insats så laggar det till och när jag klickar så blir jag PAUSAD i stället WTF?


Har inte lirat på SvS på as länge och tydligen måste man sätta en gräns jävel och den var tydligen på 100 kr per dag för mig... och nu tar det typ en vecka innan den ändras...

Bara för att det tekniska krånglar på nån milliprocent nån pyttegång innebär det ju inte att klienten är dåligt utformad. Handlar väl mer om hur klienten skiljer sig programmässigt kodad från andra vilket det gör med all säkerhet.

Men du blev ju inte av med alla pengarna eller pga PAUSEN för tusan eller så??

Nåt som hänt mig via trådlöst eller ev inte. Är om nätuppkopplingen jävlas och stängs för stunden, och du är mitt i en hand så finns ingen beredsskapstid genom tilläggstid som gör att du kan återkoppla till bordet utan pengarna försvinner i handen och man blir "utkastad" av klienten, man måste släcka ner programmet och starta om det = HELT SJUKT illa. Men lagt in det till svs "förslagslåda" om gör om det omg!

Att sätta spelgränser är välkänt att sätta vid registrering, men är ingen gräns angett, så ska det vara obegränsat anser jag
__________________
Senast redigerad av maxorr 2016-07-25 kl. 12:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in