Citat:
Ursprungligen postat av
dovAkin
Fy fan vad lack jag blir. Riktigt skit klient dem har asså

skulle gå all in hade färg med AK i handen. Så ska jag dra den där jävla grejen till max insats så laggar det till och när jag klickar så blir jag PAUSAD i stället WTF?
Har inte lirat på SvS på as länge och tydligen måste man sätta en gräns jävel och den var tydligen på 100 kr per dag för mig... och nu tar det typ en vecka innan den ändras...
Bara för att det tekniska krånglar på nån milliprocent nån pyttegång innebär det ju inte att klienten är dåligt utformad. Handlar väl mer om hur klienten skiljer sig programmässigt kodad från andra vilket det gör med all säkerhet.
Men du blev ju inte av med alla pengarna eller pga PAUSEN för tusan eller så??
Nåt som hänt mig via trådlöst eller ev inte. Är om nätuppkopplingen jävlas och stängs för stunden, och du är mitt i en hand så finns ingen beredsskapstid genom tilläggstid som gör att du kan återkoppla till bordet utan pengarna försvinner i handen och man blir "utkastad" av klienten, man måste släcka ner programmet och starta om det = HELT SJUKT illa. Men lagt in det till svs "förslagslåda" om gör om det omg!
Att sätta spelgränser är välkänt att sätta vid registrering, men är ingen gräns angett, så ska det vara obegränsat anser jag