2012-03-21, 15:30
Medlem
Orjisols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shotacat
Svenska spels poker client är ju förjävla ful och jobbig att köra mer en 4 bord på
Håller med, gillar inte alls klienten.
Citera
2012-03-25, 00:07
Medlem
hemsida med statistik över alla spelare på svenskaspel

Jag hörde en polare prata om en sida där han kunde kolla upp andra spelare på svenska spels poker och se deras statistik från att de började spela till nutid. Får dock inte tag på honom, så kollar om någon här har koll
Citera
2012-03-25, 06:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenram1
Jag hörde en polare prata om en sida där han kunde kolla upp andra spelare på svenska spels poker och se deras statistik från att de började spela till nutid. Får dock inte tag på honom, så kollar om någon här har koll
Efter att full tilt la ner så sluta jag spela poker och spela bara på fyllan . Det går ju oftast mindre bra och förlorade ganska mycket pengar . Då mötte jag en spelare som påstod att jag låg 4000 dollar back på svenska spel .jag hade aldrig kollat upp själv utan trodde på vad han sa även om jag tyckte att det var konstigt . För en månad sen så började jag spela igen även i nyktert tillstånd och kolla för första gången upp min historik . D et visade sig att 4000 dollar back var ganska långt ifrån sanningen . Jag låg rejält plus . Det skulle vara intressant att veta vilken sida det handlar om .
Citera
2012-03-25, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenram1
http://www.sharkscope.com/

(Man kan blockera sitt användarnamn)
Citera
2012-03-25, 17:48
Medlem
Ska ni spela DM eller?

Tänkte vänta med att försöka kvala in mig några dagar så att man spelar om fler inköp. Känns dock inte värt att köpa in sig för 550 kr när jag bor i ganska litet län. Då lägger jag hellre pengarna på LillLördag. Gillar inte heller att det känns värre att åka ut ur sådana här turneringar man spelar en gång om året. Vad säger en onlineturnering liksom. Frågan är om ens lokaltidningen skulle skriva om min eventuella vinst som de gjorde när en gammal polare vann för ett par år sedan (med bild!), det hade gjort det mer värt då jag skulle trolla intervjun och lägga upp här.
Senast redigerad av narcissist_ 2012-03-25 kl. 17:51.
Citera
2012-09-03, 20:06
Medlem
Funkar PokerOffice till svenskaspel?
Får det nämligen inte att funka och fattar inte vad jag gör för fel.
Citera
2012-10-17, 20:33
Medlem
CaptainGooses avatar
SM på intåg, med nya Mac-klienten spås de bli nytt deltagarrekord - någon mer än jag som tänkt att prova lyckan?
Citera
2012-10-28, 12:26
Medlem
SithBoboSiths avatar
Superkvalet till SM ikväll ser kul ut, massor med hockeyspelare och det får man väl se som bonus, ingen hockeyspelare har väl hittills tagit sig ITM i någon pokerturnering?
Citera
2012-10-29, 00:01
Medlem
MrMadoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithBoboSith
Superkvalet till SM ikväll ser kul ut, massor med hockeyspelare och det får man väl se som bonus, ingen hockeyspelare har väl hittills tagit sig ITM i någon pokerturnering?

du kanske kan förklara för mig vad dom överhuvudtaget gjorde där? Vem betalar t ex challe berglund för att spela en sådan turnering? Och varför ställer han upp öht?
Citera
2012-10-29, 12:44
Medlem
STORDRAGGENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithBoboSith
Drog mycket folk gjorde dom iallafall. Nästan 600 startande. Va rolig turre att spela.
Citera
2012-11-11, 19:00
Medlem
SithBoboSiths avatar
Någon som vet vad Frank Andersson nickar? fyllot? KukenSkaHaSitt fanns inte med i listan iaf.

Edit; pullkungen kanske?
Senast redigerad av SithBoboSith 2012-11-11 kl. 19:02.
Citera
2012-11-12, 20:23
Medlem
SithBoboSiths avatar
Två av tre SM hittills har vunnits av hönor, och nu är en smurffan80 i chiplead, låter onekligen feminint. Vart är pokern på väg...

Närå, skitkul att tjejerna tar för sig, en "sport" som man kan vara av vilket kön som helst utom homosexuell bög.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in