2011-08-07, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krillinho1
Är det nån annan som har haft svårigheter att sig in i klienten under den senaste veckan? Nu t.ex kommer jag varken in på klienten eller på deras hemsida. Det har även hänt att borden stängs ner mitt under en session..

Har samma problem, varit så 1-2 veckor. Inte kommit in på hela dagen.. ."går inte att ansluta, försök igen senare".

Eller sitter du möjligtvis på UPNET?
Citera
2011-08-07, 20:38
Medlem
Krillinho1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sammejao
Har samma problem, varit så 1-2 veckor. Inte kommit in på hela dagen.. ."går inte att ansluta, försök igen senare".

Eller sitter du möjligtvis på UPNET?
Korrekt. Fast det har väl aldrig strulat tidigare? Iaf inte så här länge..
Citera
2011-08-07, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krillinho1
Korrekt. Fast det har väl aldrig strulat tidigare? Iaf inte så här länge..

hehe, såg att du var från Uppsala Ne, det har funkat helt okej ett tag.

Men jag minns att det strulade för ett par månader sen, så jag ringde upp supporten. Dom sa att nätet var överbelastat... Man kan inte säga speciellt mkt när man sitter på ett fritt nät. ;/

Lär inte bli bättre nu när studenterna börjar ramla in mot hösten.
Senast redigerad av sammejao 2011-08-07 kl. 20:56.
Citera
2011-08-07, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lundin89
Nån som vet vem tiltinho som reggar 2/4 hu texas är eller hur man når honom? Behöver prata lite med honom.

verkar ju uppenbart rubbad, får man fråga vad du vill honom? *nyfiken*
Citera
2011-08-21, 12:14
Medlem
slipperyBalloons avatar
Min HUD krånglar i HEM. Själva boxarna visas inte på borden, dom har dock gjort det vid ett tillfälle tidigare när jag försökte fixa det. Auto import funkar, active players är igång och tablefinder hittar bordet. Tips?
Citera
2011-08-21, 15:21
Medlem
xxanexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slipperyBalloon
Min HUD krånglar i HEM. Själva boxarna visas inte på borden, dom har dock gjort det vid ett tillfälle tidigare när jag försökte fixa det. Auto import funkar, active players är igång och tablefinder hittar bordet. Tips?

Testa öppna tablemanager och klicka på det röda krysset vid bordets namn och dra det till matchande bord.
Citera
2011-08-22, 23:40
Medlem
slipperyBalloons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xxanexx
Testa öppna tablemanager och klicka på det röda krysset vid bordets namn och dra det till matchande bord.
Fixade sig nu, tack för hjälpen
Citera
2011-09-05, 22:36
Medlem
någon som vet vad fan svs har tänkt med deras nya turnerings-schema? man blir ju mörkrädd.

a) midnattsmöte numera snabbis

b) 500+50 senarelagd ytterligare (kvittar för mig personligen men en deep turnering med 15min blindnivåer kommer aldrig dra mer folk vid denna tid än den gjort t.ex kl 20)

c) utöver 500+50 inte en enda (!!!!!!!!) turnering på över 100kr som inte är turbo efter klockan 18:45 (WTF???)

d) inte en enda vettig turnering på hela eftermiddagen, kl 18:00 kommer i princip första spelbara turneringen sedan lunchlådan (12:30).

vafan, hur tänker man när man gör dessa förändringar liksom? hela turneringslobbyn är överöst av massa 10-50krs turneringar och typ 70% av turneringarna är numera turbos .

/rant
Citera
2011-09-05, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.S
någon som vet vad fan svs har tänkt med deras nya turnerings-schema? man blir ju mörkrädd.

a) midnattsmöte numera snabbis

b) 500+50 senarelagd ytterligare (kvittar för mig personligen men en deep turnering med 15min blindnivåer kommer aldrig dra mer folk vid denna tid än den gjort t.ex kl 20)

c) utöver 500+50 inte en enda (!!!!!!!!) turnering på över 100kr som inte är turbo efter klockan 18:45 (WTF???)

d) inte en enda vettig turnering på hela eftermiddagen, kl 18:00 kommer i princip första spelbara turneringen sedan lunchlådan (12:30).

vafan, hur tänker man när man gör dessa förändringar liksom? hela turneringslobbyn är överöst av massa 10-50krs turneringar och typ 70% av turneringarna är numera turbos .

/rant

håller med om att det är lite dumt av svs.. men dom tror väl att spelarna vill ha snabbare och mer turningarar, det e bara o multitabla 15 kr MTT's
Citera
2011-09-05, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gautzink
håller med om att det är lite dumt av svs.. men dom tror väl att spelarna vill ha snabbare och mer turningarar, det e bara o multitabla 15 kr MTT's

jo dom kan gärna lägga in massa "TJUGAN" osv till folk som gillar att spela det, är väl bara bra att dom ökar utbudet, men ganska ovärt att förstöra en stor del av de lite dyrare (dyrare på svs får väl ses som 100+) turneringarna genom att converta dom till turbos eller sänka inköpet
Citera
2011-09-06, 17:45
Medlem
Tänkte kanske testa SVS men vad är fördelarna med att lira cash games på SVS över att lira det på tex Ongame med 50% RB?

För SVS har väl inte RB så vitt jag förstår så ser inte meningen med det?

Peace
Citera
2011-09-06, 18:01
Medlem
0ldMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idoinhale
Tänkte kanske testa SVS men vad är fördelarna med att lira cash games på SVS över att lira det på tex Ongame med 50% RB?

För SVS har väl inte RB så vitt jag förstår så ser inte meningen med det?

Peace

SVS har endast 2.5 % rake. Standard är väl 5 %.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in