2019-07-25, 07:32
Medlem
Varför är det väldigt ofta så att när man klickar på senaste inlägg så kommer man till ett inlägg några sidor tillbaka och inte till senaste inlägget?
Citera
2019-07-25, 07:36
Medlem
Tror man klickar på ämnet..man ska trycka på pilen antagligen. Men den är för liten.
Aha mitt i . Vet inte
Fick ett sånt exempel nu. Kanske var för två diskuterade och citera . Så får man den första svaret inte senaste citatet ?
Senast redigerad av troligengud 2019-07-25 kl. 07:56.
Citera
2019-07-25, 07:45
Moderator
WirelessGkit2s avatar
Nu är jag osäker på vad du menar men det är möjligt att i högaktiva trådar så kommer det in ett flertal inlägg efter att du laddat ner delforumets förstasida, och då har din webläsare bara hänvisningar till inlägget som var sist när du laddade själva sidan. Annars skulle jag tro att det är något i dina inställningar som spökar. Tror att en del av den informationen sparas i nån cookie, så de inställningarna kan vara en första plats att felsöka på.

Fast jag är morgontrög så jag fattar som sagt inte exakt vad du menar.

/Mod
Citera
2019-07-25, 07:54
Medlem
Hestapos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yxan88
Varför är det väldigt ofta så att när man klickar på senaste inlägg så kommer man till ett inlägg några sidor tillbaka och inte till senaste inlägget?

Städa webbläsaren med jämna mellanrum, sidorna du besöker uppdateras medans cacheminnet innehåller äldre information.

Dator

Mobil Android

Mobil iPhone
Citera
2019-07-25, 11:40
Medlem
zammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hestapo
Städa webbläsaren med jämna mellanrum, sidorna du besöker uppdateras medans cacheminnet innehåller äldre information.

Dator

Mobil Android

Mobil iPhone
Tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här