Citat:
Ursprungligen postat av
SU111
Många tycker att ''klicken'' är det viktigaste som bidrar till att man försätter träffa en viss person och eventuellt bygga på ett förhållande, men vad innebär fenomenet '' att klicka'' med någon enligt er?
Hur vet ni att det säger klick mellan dig och den personen du träffar? Kan man klicka med flera personer eller är det svårt att hitta någon att klicka med på alla plan i dagens samhälle?
Kan ni klicka med någon så bra men sedan välja att inte försätta vidare ändå? Vad kan anledningen vara till det?
Eftersom det uppstår missuppfattning kring fenomenet '' att klicka'' , kan det bli mer begripligt om ni delar med er om vad ni tycker , anser och erfarenheter kring detta , samt ange kön vid svaret
Några random exempel på saker som klickar:
1. Den ene drar ett skämt och den andre skrattar åt skämtet på ett sätt som visar att det inte är fejk
2. Man ger varandra övrig bekräftelse och komplimanger, t ex ”har du den nya Toyota Camry, den tycker jag är så jävla snygg” eller ”åh, jag älskar verkligen din klädstil”.
3. Extra intressanta konversationer, t ex ”åh, jag visste inte att du också har varit i Goa, berätta allt, vilken strand bodde du på?”.
Om du under en dejt uppnår säg 5-10 st händelser bestående av någon av dessa punkter kan du sägas ha klickat bra med den personen.