2020-07-16, 18:23
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johan8585
Minst 10 år för att ha sex med en 17-åring (även om denna tjej var 16 kanske) som deltagit helt friviligt på alla sätt är helt vansinningt enligt mig.

All rasism i den här tråden, och fokuset på att han är asiat/adopterad är ju tio gånger äckligare.

Skulle vilja se en bild på dom dock om någon kan lösa en fungerande länk. Var hon skitsnygg och han inte allas snygg eller hur kan han vara så desperat och ignorant?

Gamla gubbar ska ge fan i att utnyttja minderåriga flickor. Att du tycker att straffet är vansinnigt säger ganska mycket om dig som person.
Citera
2020-07-16, 18:28
Bannlyst
Citat:
Minst 10 år för att ha sex med en 17-åring (även om denna tjej var 16 kanske) som deltagit helt friviligt på alla sätt är helt vansinningt enligt mig.

All rasism i den här tråden, och fokuset på att han är asiat/adopterad är ju tio gånger äckligare.

Skulle vilja se en bild på dom dock om någon kan lösa en fungerande länk. Var hon skitsnygg och han inte allas snygg eller hur kan han vara så desperat och ignorant?

Mannen har under ett antal årat groomat och manipulerat en flicka som vid början var 13.

Att han hatar SD och gjort sig märkvärdig som godhetsknarkande pk ängel gör att man tar en del njutning i hans situation.
Citera
2020-07-16, 18:36
Medlem
LenaPauls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Gamla gubbar ska ge fan i att utnyttja minderåriga flickor. Att du tycker att straffet är vansinnigt säger ganska mycket om dig som person.
Var hon inte 17 år?
Citera
2020-07-16, 18:56
Medlem
Citat:

”All rasism i den här tråden, och fokuset på att att han är är asiat/adoptererad är ju tio gånger äckligare.”
Tio gånger äckligare än vad?

”Var hon skitsnygg och han.....”
Skitsnygg har betydelse eller?

”Skulle vilja se en bild.....”
Vänstern har inte upptäckt Google än?
Citera
2020-07-16, 19:03
Medlem
Ulrik.Agrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nighap
Intressant hur MSM fortfarande vägrar publicera vem det är trots ett erkännande. Varför skyddas han?
För att han är vänsterbliven och SD-kritiker. Hade det varit en Sverigevän hade det publicerats för länge sedan.
Citera
2020-07-16, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arr
Om han inte hamnar i Supermax i Colorado

https://sv.wikipedia.org/wiki/ADX_Florence

Såg mysigt ut, det är han värd tycker jag
Citera
2020-07-16, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hanspippi
”All rasism i den här tråden, och fokuset på att att han är är asiat/adoptererad är ju tio gånger äckligare.”
Tio gånger äckligare än vad?

”Var hon skitsnygg och han.....”
Skitsnygg har betydelse eller?

”Skulle vilja se en bild.....”
Vänstern har inte upptäckt Google än?

Äckligare än att ha sex med en frivillig 17-åring eller 16-åring rent generellt. Verkar ju onekligen som hon planerat detta lika mycket som han så jag tycker 10 år och hatet är minst sagt absurt.

Ville sen en bild på dom ihop om någon kunde fixa, har inte hennes namn och har inte tid att gräva.

Spelar roll för vad? För min nyfikenhet JA
Citera
2020-07-16, 20:35
Medlem
Citat:

Nu var hon 14 och du är väl också en pedo.
Citera
2020-07-16, 20:40
Medlem
HRTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Lucifer effect .
Föreställning där Han deltog.

Lucifer effect? Har jag inte hört om.
Att satanism och pedofilringar har gemensamma intressen finns hur mycket info som helst om för de som läser kriminalhistoria och eller ser brottsdokumentärer.
Citera
2020-07-16, 20:43
Medlem
Citat:

Hon var 14 år och räknas väl som barn även i USA. Vad har utseende med det hela att göra. En pedofil är alltid än pedofil oavsett.
Citera
2020-07-16, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArrigoSacchi
Mannen har under ett antal årat groomat och manipulerat en flicka som vid början var 13.

Att han hatar SD och gjort sig märkvärdig som godhetsknarkande pk ängel gör att man tar en del njutning i hans situation.

Jag sympatiserar noll med honom och håller med dig om att dom sakerna är vidriga och han verkar platsa bra där i finkan oavsett ja.

Reflekterade mer generellt på att själva straffet är åt helvete skevt.

Av det jag hör/läser här betvivlar jag dock att han är kapapel att grooma eller planera på det sättet.
Citera
2020-07-16, 20:47
Medlem
Tallen-Trolles avatar
Efter minst 10 år i ett fängelse i USA, som pedofilen förtjänar, så kommer han tvingas använda blöjor resten av livet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in