Citat:
Ursprungligen postat av
Ajara
Och du kallar mordet på Lisa Holm för "olycksfall som spårade ur" i annan tråd. Vad är din teori om detta som din gamla kompis gjort? SD på nittiotalet? Nej han har väl snarare muckat med dem nyligen. Och Lysekil uppmärksammade honom i lokalradiointervju postad i denna tråd. Där det också spekulerats om kampsportande. Att han är dansare går att läsa sig till även. Och Ratsit kan du använda också, duktigt. Oh well...
Det gäller att ha förutfattade meningar!!!
Vad gäller LH-mordet spekulerade jag lika friskt som alla andra i den tråden vid den tidpunkten, var ett spännande fall som behövde många infallsvinklar. Är tillräckligt många insnöade här som vare sig tolererar andras åsikter eller ställer sig ödmjuka inför sanningen ser jag.
Vad gäller Joakim Olsson, som han hette på den tiden, så är jag lite chockad att han visat sig vara personen det här fallet rör sig om. Man tror att man har koll på personerna i en sådan här liten stad (ja, jag bor här igen efter 15 år i London), baserat på ordnade familjeförhållande och vilket umgänge man har, men något verkar ha gått fel i det här fallet. Jättesynd om föräldrarna. Pappan har fram till pension haft en hög chefsposition på en av kommunens största företag och är idag med i styrelsen för stor förening. Förekommer en del i lokalpress, och är hyfsat känd i lokala sammanhang. Men fortsätt gärna döma ut mig som det troll du tror jag är, rör mig inte i ryggen. Säger mer om dig än om mig. Och underbart att du förutsätter att jag är av maskulint kön. Nolla!