2019-07-21, 17:08
Medlem
hjaelploskilles avatar
Tja alla har 100 kr kvar på kontot och tror att Swedbank drar 60:- för avgiften för kortet i juni. De har konstigt nog inte dragit den än men det bör ske när som helst. Om jag tar ut hundringen nu, hur lång tid har jag på mig att få in 60 kr på kontot så att de kan dra det innan de stänger av mitt konto eller nåt?
Citera
2019-07-21, 17:34
Medlem
Det blir övertrasserat och så får du en övertrasseringsavgift att betala, gissningsvis.
Citera
2019-07-21, 17:39
Medlem
Citat:
Om jag tar ut hundringen nu, hur lång tid har jag på mig att få in 60 kr på kontot så att de kan dra det innan de stänger av mitt konto eller nåt?
Har du så jävla dålig marginal då ska du tamejfan inte ha något kort!
Kolla regler o avgifter för ditt kort gör du bäst på bankens internetsida, inte på FlashBack.
Citera
2019-07-21, 17:41
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bosseriks
Har du så jävla dålig marginal då ska du tamejfan inte ha något kort!
Kolla regler o avgifter för ditt kort gör du bäst på bankens internetsida, inte på FlashBack.

jag gjorde detta, kontaktade dem på deras sida på Facebook men fick enbart vaga svar, tjejen i fråga skrev "om det går ett tag utan att pengarna kan dras från ditt kort så kan det stängas av" så jag tänkte se om någon har direkt erfarenhet av detta

Citat:
Ursprungligen postat av krakelibrankel
Det blir övertrasserat och så får du en övertrasseringsavgift att betala, gissningsvis.

Hej jag tror inte detta stämmer, har haft under 60 kr på kontot flera gånger under månaderna då pengarna ska dras och de har inte övertrasserat utan väntat på att jag ska få in pengar innan de drar dem
Senast redigerad av hjaelploskille 2019-07-21 kl. 18:10.
Citera
2019-07-21, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
jag gjorde detta, kontaktade dem på deras sida på Facebook men fick enbart vaga svar, tjejen i fråga skrev "om det går ett tag utan att pengarna kan dras från ditt kort så kan det stängas av" så jag tänkte se om någon har direkt erfarenhet av detta

Hej jag tror inte detta stämmer, har haft under 60 kr på kontot flera gånger under månaderna då pengarna ska dras och de har inte övertrasserat utan väntat på att jag ska få in pengar innan de drar dem

Ja, det stämmer. Samma för mig.
Citera
2019-07-21, 18:37
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Har hört att det kan stängas om det händer för många gånger men varför ha ett kort med avgift när det finns många fria kort t.ex (FB) P.F.C. app och debit kort
Citera
2019-07-23, 20:34
Medlem
Swedbank övertrassar inte med avgifter.
Citera
2019-07-24, 08:37
Medlem
ImTheMans avatar
Citat:

Ok, du har alltså berättat för dem att du tänker trixa så att de inte kan dra avgiften? Du har snabbat på processen avsevärt, grattis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in