2022-02-08, 00:59
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av znorlax
Sydney Sweeneys (Cassie) och Zendayas (Rue) skådespelar aktier lär nog ha stigit ganska dramatiskt asså.

Nog för att Zendayas aktie redan var hög men det man såg på senaste avsnittet och generellt sett i denna serien har visat en mycket större dynamik och kvalité än tidigare saker hon gjort.

HBO fortsätter vara mästarna av casting.

Har en hatkärlek till Sydney Sweeney. Efter hennes odrägliga roll i The White Lotus så har man lite svårt för henne. Men hon är samtidigt söt och en bra skådespelerska. Så hennes aktier har som du skriver nog höjts ganska rejält. Hon kommer säkert medverka i stora produktioner i framtiden. Zendaya har redan medverkat i en mängd storfilmer, men hennes fantastiska rolltolkning borde ge henne roller i seriösa dramafilmer istället för Superhjältefilmer.
Citera
2022-02-08, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mysteriousstranger
Har en hatkärlek till Sydney Sweeney. Efter hennes odrägliga roll i The White Lotus så har man lite svårt för henne. Men hon är samtidigt söt och en bra skådespelerska. Så hennes aktier har som du skriver nog höjts ganska rejält. Hon kommer säkert medverka i stora produktioner i framtiden. Zendaya har redan medverkat i en mängd storfilmer, men hennes fantastiska rolltolkning borde ge henne roller i seriösa dramafilmer istället för Superhjältefilmer.
Haha ja hennes karaktär i the white lotus var ganska trist och enformig. Hon gjorde det hon skulle men en ganska meh roll generellt i en bra serie.

Ja precis. Medans Zendaya redan var väldigt uppskattad i branchen, så har hon onekligen visat ett par extra nivåer och mer bredd här. Ett namn vi lär se och höra mycket i framtiden.

På tal om skådespelare i denna serien, visste att skådespelarna var för det mesta äldre än sina karaktärer men att hon som spelade "Maddie" är 90a och ska fylla 32 iår fick mig att tappa hakan.
Citera
2022-02-08, 14:22
Medlem
1c9r5s avatar
HERREGUD vilket jävla framträdande i av Zendaya i senaste avsnittet, jisses.
Citera
2022-02-08, 15:52
Medlem
NikodemusLobos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tank77
(FB) Euphoria (HBO)
Åh fan! Jag har försökt googla mig fram till om hon opererat sig men inte hittat något. Var kan jag läsa om det?
Citera
2022-02-08, 16:31
Medlem
Folketstempels avatar
Det ultima klimax från senaste delen får mig att tveka angående mina tvivel om att serien kan utvecklas efter att man lärt känna karaktärerna, då man oftast tröttnar på en serie då den inte har så mycket mer att berätta än vanligtvis typ Succession. Samma tröttsamma story som går igen varannan säsong.

40-åriga människor knarkar och lyder sina föräldrar eller att de gör uppror och förlorar, sedan är cirkeln sluten och det börjar om igen och man fattat vad nästa säsong kommer att handla om samt alla nästkommande 10 säsonger.

Det hände så mycket i senaste avsnittet att man trodde att man visste hur det skulle sluta, men sedan hände tjugo fler saker som man inte ens var beredd på att en tv-serie skulle klara av att leverera på 50 minuter. Ett mästerverk hittills, säsong 2 är mycket bättre än säsong 1.
Det finns en berättelse som byggt upp något som inte är förutsägbart vilket gör att serien är mer sevärd än 99% av allt annat skräp på HBO/Netflix/Amazon.
Citera
2022-02-08, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1c9r5

Ja det var verkligen extremt bra.
Citera
2022-02-08, 20:54
Medlem
peterZiipens avatar
Knarkbossen har stora planer för Ruby Bennet! Spännande om säsongen avslutas med att Rue lotsas iväg för trafficking.
Citera
2022-02-08, 21:26
Medlem
Folketstempels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysteriousstranger
Har en hatkärlek till Sydney Sweeney. Efter hennes odrägliga roll i The White Lotus så har man lite svårt för henne. Men hon är samtidigt söt och en bra skådespelerska. Så hennes aktier har som du skriver nog höjts ganska rejält. Hon kommer säkert medverka i stora produktioner i framtiden.
Efter att ha sett genom The White Lotus så var jag tvungen att se om scenerna i Euphoria där hon varit onödigt naken, men som jag inte tidigare tände på, då hennes sexighet doldes av att se ut som en kompis syrra med grov autism (retarded) i ansiktet och beteendet. När hon spelade smart så såg de enorma brösten tillåtna att få titta på.
Citera
2022-02-08, 22:55
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1c9r5
Halvkollar på serien då min tjej gillar det.
Men jäklar vilken ångest hon gav en. Man blev obekväm liksom.
Riktigt snyggt!
Citera
2022-02-08, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Folketstempel
Efter att ha sett genom The White Lotus så var jag tvungen att se om scenerna i Euphoria där hon varit onödigt naken, men som jag inte tidigare tände på, då hennes sexighet doldes av att se ut som en kompis syrra med grov autism (retarded) i ansiktet och beteendet. När hon spelade smart så såg de enorma brösten tillåtna att få titta på.

Ja dom är inte fy skam direkt.
Citera
2022-02-09, 18:58
Avstängd
Vilket avsnitt !

Bästa såhär långt

Zendaya är en fantastisk skådespelare , jag får lite Leonardo Dicaprio känsla av henne
att kunna ge så mycket karaktär åt sin roll redan från ung ålder

Den här serien är så vacker i sitt svårmod och ångest
Citera
2022-02-09, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Knarkbossen har stora planer för Ruby Bennet! Spännande om säsongen avslutas med att Rue lotsas iväg för trafficking.
Vilket jävla mörker isf, vet inte om dom vågar ta serien dit.
Tror nog Fez kommer få lösa problemet med Laurie, kanske offrar sig själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in