2022-04-20, 01:32
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baraporr
Det stämmer visst att du inbillar dig att transor skulle vara fler i antal än övriga män med alternativ stil, jo
Jag tror inte ens på konceptet med transvetism, att smink och kvinnokläder skule innehålla kvinnliga könshormoner och till skillnad från dig så ser jag ej heller transor som Jules som äkta kvinnor
Du får gärna runka till män för min del, men du bör inse att du är bög om du runkar till Jules, han är bara en kroppsmodifierad man och lika mycket kvinna som Michael Jackson var vit
Det kanske är ni "tuffa" liberaler som bör titta er i speglen och fundera över ert anklagande gentemot andra att avsakna manlighet när ni själva agerar white knights åt transor
Inte ens en feministflatta hade sjunkit så lågt, de vill nämligen ha äkta kvinnor och har till skillnad från dig en grundläggande stolthet

Du tillför ingenting i världen så varför inte ta steget och avsluta ditt patetiska miserabla liv? Klädkoder tillåt mig att skratta. Du är verkligen helt besatt av Jules. Jag tror du följer serien och drar en runk så fort Jules är i bild. Din mamma orkar väl inte ha din kuk i sin håriga fitta hela tiden, så det får bli Jules istället. Du är som sagt en självhatande transa som inte har något liv.
Citera
2022-04-20, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mysteriousstranger
Du tillför ingenting i världen så varför inte ta steget och avsluta ditt patetiska miserabla liv? Klädkoder tillåt mig att skratta. Du är verkligen helt besatt av Jules. Jag tror du följer serien och drar en runk så fort Jules är i bild. Din mamma orkar väl inte ha din kuk i sin håriga fitta hela tiden, så det får bli Jules istället. Du är som sagt en självhatande transa som inte har något liv.
Klädkoder ja, som du kräver av en man fram tills han injicerat hormoner
Ditt gnällande att trans skall accepteras är inget annat än ett krav att klädkoderna för männen på arbetsplatsen ej bör gälla för de män som har titulerat sig som "trans" och injicerat hormoner
Till råga på allt så tror du att du är en tuff alfahane när du rycker in till försvar för dessa kroppsmodifierade män
Du tycks ju själv ej ha något annat liv eller världsbild än den som tv-skärmen serverar dig, helt fri från kritiskt tänkande och en övertro på auktoriteter och trender
Citera
2022-04-20, 09:40
Medlem
Huzzahs avatar
Citat:
Han bryr sig väldigt mycket om klädkoder den mannen. Går inte att diskutera med honom.

Han verkar också lida av en latent könsdysfori som håller på att göra honom tossig. Så ja, jag ska lägga band på mig strax.

Citat:
Ursprungligen postat av baraporr
För du menar att det är sunt, relterbart och öppensinnat med transnormaliseringspropaganda likt den i Euphoria.

Ditt svar har liksom ingenting med nånting jag skriver att göra? Kan du verkligen inte se själv att det bara är dina egna ord och tankar du sätter på pränt helt orelaterat till kontext.

Man kan inte svara ”Audi A8” när någon frågar vad ens mamma heter. Det blir bara konstigt så skärp till dig och försök skriva adekvat så blir nog folk mindre irriterade på dig. Nu låter du bara knäpp och argsint.
Citera
2022-04-20, 14:57
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huzzah
Han verkar också lida av en latent könsdysfori som håller på att göra honom tossig. Så ja, jag ska lägga band på mig strax.

Ditt svar har liksom ingenting med nånting jag skriver att göra? Kan du verkligen inte se själv att det bara är dina egna ord och tankar du sätter på pränt helt orelaterat till kontext.

Man kan inte svara ”Audi A8” när någon frågar vad ens mamma heter. Det blir bara konstigt så skärp till dig och försök skriva adekvat så blir nog folk mindre irriterade på dig. Nu låter du bara knäpp och argsint.

Hehe låter som en bra idé. Ja hans könsdysfori är extrem.
Senast redigerad av Mysteriousstranger 2022-04-20 kl. 15:04.
Citera
2022-04-20, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huzzah

Du hajar inte, en man i smink är inte mer feminin än en man med färgat hår, ansiktspiercings och ansiktstatueringar
Vad är det du tycker är så magiskt med smink?
Lider kvinnor med tatueringar och kort hår av latent könsdysfori
Skaffa dig ett universellt och tidlöst perspektiv innan du skall leka tolerant och sluta få din världsbild matad av Hollywood
Det finns bra mycket mer alternativa stilar och livsstilar där ute än transor eller bögar, men det vet ju inte du eftersom du sitter fast framför tvn
Citera
2022-04-20, 17:22
Medlem
Citat:
Ingenting av det som du skriver stämmer. Så var nu en snäll liten gosse och ta livet av dig.
Det du inte hajar är att medans du ser vuxna män i smink som omogna och att du är maskulin alfahane när du försvarar en transa så försvarar du i själva verket en vuxen man med smink och extrema kroposmodifikationer
Transan blir ju i sådana fall ÄNNU mera omogen än de männen som bär smink utan att ha injicerat hormoner
Citera
2022-08-04, 23:16
Medlem
kola-rapaces avatar
Såg klart den idag. Svårt att sätta ord på en sån här serie. Så mycket sjuka saker som samtidigt inte känns helt orimliga i dagens klimat. Tur man inte går på High school. Det här kommer sitta kvar ett tag, hoppas verkligen på en säsong 3. Otroligt soundtrack förövrigt.
Citera
2022-08-14, 11:18
Medlem
Riktigt mörkt och man blir illamående av miljön ungdomarna befinner sig i. Blir orolig för mina egna barn som ska växa upp i den här eran, funderar på att flytta till en öde ö utan internet med dem 😅
Känner igen mig i beroendekänslorna, självdestruktiviteten och missbruket av sex och det är tamejfan nattsvart! Hur man ska kunna bli en lycklig individ efter en sådan tonårstid är svårt att se. Men snygg serie ändå och jag kollar vidare.
Citera
2023-08-01, 00:10
Medlem
peterZiipens avatar
Skådisen som spelar Fez verkar ha tagit livet av sig.

https://edition.cnn.com/2023/07/31/entertainment/angus-cloud-death/index.html
Citera
2023-08-01, 00:14
Medlem
BestCoast.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Skådisen som spelar Fez verkar ha tagit livet av sig.

https://edition.cnn.com/2023/07/31/entertainment/angus-cloud-death/index.html

Tragisk, RIP.

Någon som vet om säsong 3 är färdiginspelad?
Citera
2023-08-01, 00:19
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BestCoast.
Tragisk, RIP.

Någon som vet om säsong 3 är färdiginspelad?
Av det som jag har läst så är de inte ens är helt klara med manuset för S3. Och inte nog med det, så pågår actors & writers' strike där borta i Amerikat, så allt ligger på is.
Citera
2023-08-02, 18:18
Medlem
snooper123s avatar
Är detta en ungdomsserie?
För det står 18+?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem