2021-05-31, 09:43
Medlem
Bimbolinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xenomorph-ball
Varför ha med en transa överhuvudtaget? Det finns mängder med alternativa livstilar som inte visas på film och tv. Det rimmar illa med att tv och filmindustrin i vanliga fall vill bevara grupptrycket med snaggat hår och säckiga jeans och t-shirt eller kostym och slips för manliga"cis" karaktärer.
Om du känner att det finns alternativa livsstilar som behöver mer fokus i TV-serier kan jag inte riktigt se vad det är som hindrar dig att göra en egen TV-serie och porträttera dem.
Citera
2022-01-10, 21:08
Medlem
Första avsnittet av säsong 2 var otroligt bra
Citera
2022-01-12, 13:02
Medlem
peterZiipens avatar
Stark start på säsong 2! Ser ut att hålla samma kvalitet som första säsongen.

betyg: 5/5 erigerade penisar
Citera
2022-01-15, 00:26
Medlem
1c9r5s avatar
Helt galet hur bra skådisar som är med i denna serie. Zendeya är ju framförallt helt otrolig.
Citera
2022-01-15, 00:28
Medlem
1c9r5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xenomorph-ball
Och showens budskap är att det är OK att vara en bortskämd attentionwhore och att du slipper att klippa dig och skaffa dig ett jobb som man så länge du outar dig som trans?
Det är alltså en del av den nya överklassen vänsterliberalerna bakom denna show är OK med som de menar att vi "cis" män ska föda genom skattepengar som går till deras kulturbidrag och låtsatsverksamheter, så de kan leva som tonåringar livet ut?
Att vara trans förresten innebär inte att du ser bättre ut i smink än en random manlig glamrockare eller emo, för även om vi antar att du kan ha en kvinnlig själ så sitter den fortfarande i en manlig kropp, därför kan transor gott också växa upp, klippa sig och skaffa sig ett jobb så länge de har en manlig kropp.

Oj, fan vad jobbigt det måste vara att leva med att ha så svårt att förstå saker
Citera
2022-01-15, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elina86gbg
Tittar mest på serien för att jag är fascinerad av Hunter Schafer, tycker att hon som transperson är rätt het. Hon visade ju sig topless en hel del i hennes specialavsnitt. Tror ni vi kommer få se mer vågade scener med henne framöver? Lite mer close ups på henne i trosor, så man kan skymta snorren under där. Kåtbocken här hoppas det iaf.

Blir tämligen svårt att se då snorren blev bortopererad när han/hon fyllde 18 år!
Citera
2022-01-18, 23:29
Medlem
Verkligen! Älskade scenen i bilen. Musiken. Klippningen. Wow!

Citat:
Ursprungligen postat av Absbjdkdlsls
Första avsnittet av säsong 2 var otroligt bra
Citera
2022-01-19, 02:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elina86gbg
Tittar mest på serien för att jag är fascinerad av Hunter Schafer, tycker att hon som transperson är rätt het. Hon visade ju sig topless en hel del i hennes specialavsnitt. Tror ni vi kommer få se mer vågade scener med henne framöver? Lite mer close ups på henne i trosor, så man kan skymta snorren under där. Kåtbocken här hoppas det iaf.
Men för helvete människa, det är en HAN!
Citera
2022-01-19, 07:03
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Hört mycket gott om den här serien, så det är väl läge att börja kolla.
Citera
2022-01-19, 22:45
Medlem
Väldigt bra serie. Har sett 5 avsnitt nu. Zendaya spelar verkligen fantastiskt bra. Helt klart en av de bästa serierna som jag har sett på ett tag. Även övriga skådespelare spelar riktigt bra. Så det är en riktigt bra och välspelad serie.
Senast redigerad av Mysteriousstranger 2022-01-19 kl. 22:48.
Citera
2022-01-20, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mysteriousstranger
Väldigt bra serie. Har sett 5 avsnitt nu. Zendaya spelar verkligen fantastiskt bra. Helt klart en av de bästa serierna som jag har sett på ett tag. Även övriga skådespelare spelar riktigt bra. Så det är en riktigt bra och välspelad serie.

Ja den levererar. Det var ett tag sedan jag såg säsong 1 nu och hade hade nästan glömt bort vilken hög kvalitet den här serien håller på flera olika områden som foto, skådespeleri och soundtrack. Och efter två avsnitt in i säsong 2 är jag helt fast igen och bara väntar på att nästa avsnitt ska släppas.

Det enda de hade kunnat göra bättre vore att släppa allt på en gång så man kan bingewatcha.
Citera
2022-01-20, 05:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menlonson
Ja den levererar. Det var ett tag sedan jag såg säsong 1 nu och hade hade nästan glömt bort vilken hög kvalitet den här serien håller på flera olika områden som foto, skådespeleri och soundtrack. Och efter två avsnitt in i säsong 2 är jag helt fast igen och bara väntar på att nästa avsnitt ska släppas.

Det enda de hade kunnat göra bättre vore att släppa allt på en gång så man kan bingewatcha.

Ja det skulle faktiskt vara bättre om de släppte allt på en gång så man slapp vänta 1 gång i veckan. Där har Netflix en fördel jämfört med HBO. Att allt brukar släppas på en gång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in