2019-07-17, 18:54
Medlem
NickSonnys avatar
Det är ju numera nästan varje dag det skjuts i det nya spännande Sverige, men jag tycker ändå att det resulterar i alldeles för lite självsanering bland de kriminella nybyggargängen.
Min tanke är att det kan ha att göra med att svartingarna inte får tag på bra ammo. Jag tror att de har billig FMJ som bara går rätt igenom utan att expandera invärtes, kan det stämma? I så fall borde några vänliga själar med vapenlicens på 9mm köpa mängder med effektiv hålspetsammo och ge bort eller sälja till alla sidor i dessa gängkrig.

Vad tror ni om denna metod att försöka öka antalet döda i gängkrigen? Skulle det med tiden resultera i färre skjutningar eftersom fler blattar faktiskt skulle avlida till följd av den mer effektiva hålspetsammon i stället för att bli helt återställda via sjukvården?
Borde rentav svenska staten sponsra ett sådant initiativ för att minska mängden kriminella svartskallar i samhället?
Citera
2019-07-17, 18:56
Medlem
Vad vet du om de som blir skjutna eftersom du säger som du gör? Menar du att det är laglydiga människor som blir skjutna i majoritet?
Citera
2019-07-17, 19:01
Medlem
NickSonnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarSkolan
Vad vet du om de som blir skjutna eftersom du säger som du gör? Menar du att det är laglydiga människor som blir skjutna i majoritet?
Nej, det är nästan uteslutande kriminella drägg som blir skjutna. Tyvärr dör de dock inte i den utsträckningen man skulle kunna hoppas på.
Citera
2019-07-17, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NickSonny
Nej, det är nästan uteslutande kriminella drägg som blir skjutna. Tyvärr dör de dock inte i den utsträckningen man skulle kunna hoppas på.

Det kommer öka inte minska men problemet är att ju fler som skjutna desto mer kriminella kommer det att bli så om du tror att att skjutningarna kommer minska kriminalliteten är du väldigt ute och seglar.

Bästa vore att med millitär massutvisa blattarna. Det kommer nog krävas hjälp av andra länder om man verkligen vill bli av med blattarna men det kommer ske men inte under den tid du och jag lever.

Allternativt kommer det utbryta ett krig i Europa igen men inget som kommer hinna hända innan vi loggar ut.
Citera
2019-07-17, 19:37
Bannlyst
Det är inte speciellt enkelt att skjuta på rörliga mål, där har du förklaringen.
Citera
2019-07-17, 19:39
Medlem
HVIT.s avatar
Ta dessutom i beaktande att det oftast är mörkt då självsaneringen ska ske. Svårare att se en neger eller arab på natten tyvärr. De borde använda hagel.
Citera
2019-07-17, 19:46
Medlem
lillapaddingtons avatar
Låter som en effektiv lösning på skadeskjutningarna. Tror de behöver fler och bättre pickor också.
Citera
2019-07-18, 09:15
Medlem
Dom är otränade och missar väldigt mycket det är inte så lätt att träffa
Citera
2019-07-18, 09:24
Medlem
DaChiefs avatar
Håller med att de är för dåliga på att döda varandra, väldigt oimponerad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in