Citat:
Ursprungligen postat av
Mustellaminuta
Den försämras inte för mig, och därmed
inte för nån annan heller.
Det som ser konstigt ut är när det kommer en ensam rad så här, som fortsätter och fortsätter och fortsätter och fortsätter
Att prata om användarvänlighet i samtidigt som man utgår endast från sitt eget användningsfall blir lätt missvisande. Dina radbrytningar skapar illusion av ny mening eller stycke på mobiltelefoner medan de flesta som sitter med webbläsaren maximerad på sin widescreen får onödigt långa sidor med mycket luft. Styckeindelning och korta, koncisa meningar är bra men radbryt hanteras oftast bra av webbläsaren.
Men nu handlar inte tråden om användbarhet och läsbarhet på webbsidor, så vi går vidare.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mustellaminuta
Min upptäckt passar perfekt med vad träningsvärk
EGENTLIGEN är. 99.9 % av alla som tränar tror
nämligen fel om vad träningsvärk är.
Dock så vill jag inte se trollen här slita sönder det
jag säger, så jag behåller min upptäckt för mig själv
i det här läget. Någon gång i framtiden så kommer
jag att publicera min upptäckt, men inte idag.
Med forskning, precis som med träning, så gäller det att man är både ihärdig med testerna samtidigt som man ifrågasätter sina resultat innan man tillskriver dem till en specifik sak.
Har du kollat vilka nivåer av protein dina vänner låg på innan, så att det inte blir att lågproteinvän låg på högre nivåer än 1.4 - 2.2 g/kg kroppsvikt och högnivåvän på lägre? Då skulle det innebära att de hade för lite eller för mycket protein än vad som brukar vara rekommenderat.
Har du undersökt om deras upplevda effekt fortsatte även efter en längre tid träning?
Har du kolla om du kan vända på deras proteinintag och se om de fortfarande får mindre träningsvärk?