2019-07-19, 03:49
Medlem
lol . Får du honom att skvätta 2-3-4 ggr, tack för kvällens garv!
Citera
2019-07-19, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krakelibrankel
Brukar du överraska dem med att boka tid för giftemål i ditt hemland samt klippning av kuken?

Näää funkar ej så
Citera
2019-07-19, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yinool0401
haha, sluta trolla.

Ingen vill ha en svenne utan hår på bröstet ?!
Ska "hen" tillsätta en utredning när ni inte är överens kring inköpslistan på Willys?
njae, ingen förutom en sheboy utan deg i Thailand förstås.

Måste nominera dig till bästa trolltråden på FB 2019, du kan börja stretcha
för du ska snart hämta priset.

Joo svenskarna är faktiskt manliga och jävligt heta speciellt de blonda och långa
Citera
2019-07-19, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OceanDeep
Du får göra lite roliga saker.

Tappa väskan i famnen på snygga blonda killen bredvid dig på bussen.

elle tappa allt innehåll i väskan framför denne "medvetet". haha, det värsta som kan hända är att de flyttar på sig och låter dig ta upp allt men som sagt detta var ju bara en olyckshändelse!

Fråga alla snyggingar om hjälp i alla butiker. Fråga frågor till alla snyggingar som jobbar på gatorna/byggena på vägarna där du går.

Vad jag vet från ALLA jag känner kanske max 5-20% är intresserade av exotiska tjejer. Flera har sagt till mig. "Hej jag har en tjej som är intresserad av dig som du kan träffa". Vilken ära. Ja. Men jag har tyvärr inte kunnat erbjuda/tipsa killkompisar om en tjej då de inte hållit måttet. En håller måttet men han är spansk/svensk, han vill inte. blygis är han. och med tiden så lär man känna människor bättre så då kanske man inte vill berätta mer längre...

De hade trott att jag är knäpp eller har någon typ av diagnos men tack ändå för tipset ska fundera på saken, det blir sista utväg
Citera
2019-07-19, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
du lär få det svårt, även om du inte är troende så är din familj o dina femtioelva kusiner det säkert, och när dom får höra att du har en svenne till kille så lär det bli liv o helvete då blir liksom kulturkrock... svenskar tar då hellre asiater eller thailändare.. jag ser då väldigt sällan helsvenska killar med muslimska tjejer,, det kan då inte vara ofta jag sett det.. men ofta med asiater både ynge och äldre killar? ja det vill jag påstå..

Jag träffade på många som har arabiska tjejer bla. samt inte alla araber har 124875547 kusiner och stränga föräldrar, en tjej som lever hyfsat som alla andra svenskar är ju såklart inte sträng man borde kunna lista ut det
Citera
2019-07-19, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xpander-
Jag vet ett ställa som fungerar till 100%, det är gymmet. Jag tränade länge på World class där några PT var från MÖ, förvisso kristna, men samtliga av dessa har blonda blåögda svenska män. Var även någon huckeyspelare som ofta tränade där som har arabtjej.

Enklast där är nog bara att hänga där någon månad och se glad ut, se vad för pajsare som hänger där.
Killar är ganska enkla, en glad charmig tjej smälter vi för ganska lätt. Först fråga något, sedan dra det vidare nästa ggn ni ses. Stega upp vartefter.

Talar du ren svenska, utan orten tendenser tror jag iaf att det borde va ganska enkelt.

Tror det kan vara smart att välja en som är något avvaktande i början än som alla andra tjejer ta den som är mest på.. det säger kanske en del om hur han är. Min erfarenhet som svensk 42 årig man, bland mina vänner iaf är att ju mer på de är , desto mer player.

ska man säga något, är det väl att just invandrarkvinnor generellt tenderar vara mer välintegrerade än männen. Lär sig språket snabbt mm.

Kom att tänka på bilträffar med, där brukar det va typ 90% killar.. gå dit, lifta hem haha
Har vart på många sådana träffar. Där är väldigt många som har råd med fina bilar, så något har de gjort rätt, eller hur.

Jag tackar dig så hemskt mkt för ett seriöst svar och bra tips. Det verkar att gymmet är ett bra ställe att börja på, där jag tränar finns endast konstiga killar så antar att jag behöver byta.
Men precis jag är ingen ortenbrud verkan språkmässig eller livstilmässig så hoppas detta blir enklare för mig. Jag har noll intresse för bilar dock ,så det blir säkert skum stämning ifall jag hänger där utan kunskap men jag kommer ha det i åtanken
Citera
2019-07-19, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av countolaf
Ok då hade jag fel! Trodde man var tvungen att konvertera även när det gäller en kvinna utan slöja faktiskt, om hon är arab.

Jag tänker ju mig att en slöjbeklädd kvinna håller hårdare på sin egna kultur och vill således träffa en man med samma kultur.

Nej man behöver inte göra det om tjejen och hennes familj är inte religiösa
Citera
2019-07-19, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Är någon blyg och inte tar initiativ med dig, MÅSTE du ta initiativ med honom för att det skall ske något.

Jag är en svensk man, då anser jag mig vara kompetent nog att svara på hur du kan få svenska killar och män.

Vi blir kära igenom sex. Bra sex är en bonus, men framför allt mycket sex är viktigt. Får du honom att skvätta 2-3-4 ggr om dagen så är det bara en tidsfråga innan han blir kär och vill vara seriös med dig.

Så börja med ONS, var inte rädd för det, men släpp honom inte sedan. Se till att vara EXTREMT på, visa att du vill ha honom hela tiden och var inte rädd för att verka klängig eller needy. Säg att du älskar honom redan efter en dag eller så, och sexattackera honom väldigt frekvent på olika sätt. Släpp inte iväg honom ge honom inte "utrymme" utan försök träffas så mycket det bara går. Lycka till!

ONS är inte min grej tyvärr
Citera
2019-07-19, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yinool0401
Skuta trolla TS, alla vet att dom är hemma och spelar CS eller COD.

Måste nomineras till årets trolltråd på FB.

De är jag inte intresserad av ändå, jag är mest intresserad av högutbildade, tränade, aktiva killar som har bättre för sig än att sitta framför dataspel
Citera
2019-07-19, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snagisnagisnag
Jag är en svensk kille. Jag hade hellre haft en arabisk tjej än en svensk tjej faktiskt...

Om jag ska vara ärlig så tycker jag att invandrare tjejer och svenska killar passar ihop
Vi vet hur en man ska bli behandlad och håller inte på feminismernas trams, vi tror på könsroller och på att familjen är viktigt att kämpa för. Vi är oftast lojala och feminina av oss oxå
Citera
2019-07-19, 19:46
Medlem
Xpander-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SU111
Om jag ska vara ärlig så tycker jag att invandrare tjejer och svenska killar passar ihop
Vi vet hur en man ska bli behandlad och håller inte på feminismernas trams, vi tror på könsroller och på att familjen är viktigt att kämpa för. Vi är oftast lojala och feminina av oss oxå

Ligger något i det där, Sverige har blivit helt knäppt, så tyvärr, är man en något konservativ man, är man nästan körd. Då menar jag inte att man inte duger, eutan snarare tvärtom, man är kräsen och har svårt för det degraderade form av samlevnad som erbjuds, med ofta psykiska vrak.. Funkar kanske för de som är kristna att hitta likasinnade i kyrkan, men svårt för de som är ateister, eller som iaf inte väljer att tro på någonting som är omöjligt att förstå iaf
Citera
2019-07-19, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xpander-
Ligger något i det där, Sverige har blivit helt knäppt, så tyvärr, är man en något konservativ man, är man nästan körd. Då menar jag inte att man inte duger, eutan snarare tvärtom, man är kräsen och har svårt för det degraderade form av samlevnad som erbjuds, med ofta psykiska vrak.. Funkar kanske för de som är kristna att hitta likasinnade i kyrkan, men svårt för de som är ateister, eller som iaf inte väljer att tro på någonting som är omöjligt att förstå iaf

Därför ska svenska killar våga ge chans till arabiska tjejer och sluta tro att alla araber har tusentals kusiner som ska springa efter en, det är bara fördomar som inte stämmer med verkligheten idag. Flera har inte ens släkt i Sverige och många fler lever en vanlig Svensson liv och faktiskt bestämmer över sitt liv själva borta från religion och familj
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in