Jag vet ett ställa som fungerar till 100%, det är gymmet. Jag tränade länge på World class där några PT var från MÖ, förvisso kristna, men samtliga av dessa har blonda blåögda svenska män. Var även någon huckeyspelare som ofta tränade där som har arabtjej.
Enklast där är nog bara att hänga där någon månad och se glad ut, se vad för pajsare som hänger där.
Killar är ganska enkla, en glad charmig tjej smälter vi för ganska lätt. Först fråga något, sedan dra det vidare nästa ggn ni ses. Stega upp vartefter.
Talar du ren svenska, utan orten tendenser tror jag iaf att det borde va ganska enkelt.
Tror det kan vara smart att välja en som är något avvaktande i början än som alla andra tjejer ta den som är mest på.. det säger kanske en del om hur han är. Min erfarenhet som svensk 42 årig man, bland mina vänner iaf är att ju mer på de är , desto mer player.
ska man säga något, är det väl att just invandrarkvinnor generellt tenderar vara mer välintegrerade än männen. Lär sig språket snabbt mm.
Kom att tänka på bilträffar med, där brukar det va typ 90% killar..

gå dit, lifta hem haha
Har vart på många sådana träffar. Där är väldigt många som har råd med fina bilar, så något har de gjort rätt, eller hur.