2019-07-18, 13:51
Medlem
Xpander-s avatar
Jag vet ett ställa som fungerar till 100%, det är gymmet. Jag tränade länge på World class där några PT var från MÖ, förvisso kristna, men samtliga av dessa har blonda blåögda svenska män. Var även någon huckeyspelare som ofta tränade där som har arabtjej.

Enklast där är nog bara att hänga där någon månad och se glad ut, se vad för pajsare som hänger där.
Killar är ganska enkla, en glad charmig tjej smälter vi för ganska lätt. Först fråga något, sedan dra det vidare nästa ggn ni ses. Stega upp vartefter.

Talar du ren svenska, utan orten tendenser tror jag iaf att det borde va ganska enkelt.

Tror det kan vara smart att välja en som är något avvaktande i början än som alla andra tjejer ta den som är mest på.. det säger kanske en del om hur han är. Min erfarenhet som svensk 42 årig man, bland mina vänner iaf är att ju mer på de är , desto mer player.

ska man säga något, är det väl att just invandrarkvinnor generellt tenderar vara mer välintegrerade än männen. Lär sig språket snabbt mm.

Kom att tänka på bilträffar med, där brukar det va typ 90% killar.. gå dit, lifta hem haha
Har vart på många sådana träffar. Där är väldigt många som har råd med fina bilar, så något har de gjort rätt, eller hur.
Senast redigerad av Xpander- 2019-07-18 kl. 14:24.
Citera
2019-07-18, 14:52
Medlem
YeeNaaldloshii-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yinool0401
haha, sluta trolla.

Ingen vill ha en svenne utan hår på bröstet ?!
Ska "hen" tillsätta en utredning när ni inte är överens kring inköpslistan på Willys?
njae, ingen förutom en sheboy utan deg i Thailand förstås.

Måste nominera dig till bästa trolltråden på FB 2019, du kan börja stretcha
för du ska snart hämta priset.

Varför är ni blattar så osäkra?

OnT: Invandrartjejer utan slöja funkar bra. För er som undrar om ni kommer bli jagade av brushor eller inte så är slöjan en bra indikator. Hönshjärnor.

Till TS: Alla metoder och scenarion du tar upp funkar i praktiken, dock ska det räcka med bara lite flörtande ifrån din sida, enligt mig.
Senast redigerad av YeeNaaldloshii- 2019-07-18 kl. 15:01.
Citera
2019-07-18, 15:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av YeeNaaldloshii-
Varför är ni blattar så osäkra?

OnT: Invandrartjejer utan slöja funkar bra. För er som undrar om ni kommer bli jagade av brushor eller inte så är slöjan en bra indikator. Hönshjärnor.

Det stämmer nog. Samtidigt tycker jag det är något fint med slöjan på sätt och vis, det visar ju på att hon är troende och seriös.

Men det är ju helt uteslutet att en slöjbeklädd kvinna skulle dejta en svensk man. Det händer inte.
Citera
2019-07-18, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SU111
Jag är en arab tjej som är intresserad av blonda snygga svenska killar, jag har varit i förhållande med killar med olika bakgrund och de funkar i princip på samma sätt. De kan man lätt få då de är inte blyga och brukar alltid ta initiativet men med svenska killar är det annorlunda, jag har svårt att läsa av de. Man vet inte ens om de är intresserade av en eller inte.
Är svenska killar ens intresserade av arab tjejer och kan tänka sig ha något seriös med??

Jag vill gärna träffa en svensk kille och lära känna osv men hur? jag fester aldrig samt jag tycker inte att krogen är för något seriöst då alla är ute efter ONS, tinder är rätt så tråkig och samma där det finns inga seriösa män. Vart ska man hitta då? skolan hjälper inte då det är nästan bara tjejer i min klass. Jag har inga problem med att ta initiativet men ni känns för försiktiga och obekväma med människor ni inte känner.
Tycker ni att det är skumt om en tjej försöker prata med er på bussen eller på gymmet eller kanske skriver till er på Facebook?
Det är liksom svårt att komma i kontakt med någon IRL utan att man anses vara konstig eller har psykiska problem, jag gillar inte nätdejting då det känns falskt och krystat därför vill helst träffa någon där ute. Så vad har ni för förslag för att träffa en seriös svensk kille, vart finns ni ?

De är på jobbet!
Citera
2019-07-18, 15:09
Medlem
stone_sleepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av countolaf
Det stämmer nog. Samtidigt tycker jag det är något fint med slöjan på sätt och vis, det visar ju på att hon är troende och seriös.

Men det är ju helt uteslutet att en slöjbeklädd kvinna skulle dejta en svensk man. Det händer inte.

Jo, om han konverterar till islam. Känner till en sån, och han är verkligen inne i religionen. Inte så att han blivit islamist eller isis utan gillar att predika och dra upp gud hela tiden
Citera
2019-07-18, 15:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av stone_sleeper
Jo, om han konverterar till islam. Känner till en sån, och han är verkligen inne i religionen. Inte så att han blivit islamist eller isis utan gillar att predika och dra upp gud hela tiden

Ok då hade jag fel! Trodde man var tvungen att konvertera även när det gäller en kvinna utan slöja faktiskt, om hon är arab.

Jag tänker ju mig att en slöjbeklädd kvinna håller hårdare på sin egna kultur och vill således träffa en man med samma kultur.
Citera
2019-07-18, 15:38
Medlem
stone_sleepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av countolaf
Ok då hade jag fel! Trodde man var tvungen att konvertera även när det gäller en kvinna utan slöja faktiskt, om hon är arab.

Jag tänker ju mig att en slöjbeklädd kvinna håller hårdare på sin egna kultur och vill således träffa en man med samma kultur.

Nu är jag ingen expert men, nej, det tror jag inte. Jag skulle gissa bara om hon är strikt religiös och kommer från en strikt religiös familj. Så är det i många traditionella och religiösa släkter, inte bara muslimska. Träffar man en mycket religiös katolsk tjej från en religiös familj så kommer de kanske kräva att man konverterar till katolicism.
Citera
2019-07-18, 16:24
Medlem
Är någon blyg och inte tar initiativ med dig, MÅSTE du ta initiativ med honom för att det skall ske något.

Jag är en svensk man, då anser jag mig vara kompetent nog att svara på hur du kan få svenska killar och män.

Vi blir kära igenom sex. Bra sex är en bonus, men framför allt mycket sex är viktigt. Får du honom att skvätta 2-3-4 ggr om dagen så är det bara en tidsfråga innan han blir kär och vill vara seriös med dig.

Så börja med ONS, var inte rädd för det, men släpp honom inte sedan. Se till att vara EXTREMT på, visa att du vill ha honom hela tiden och var inte rädd för att verka klängig eller needy. Säg att du älskar honom redan efter en dag eller så, och sexattackera honom väldigt frekvent på olika sätt. Släpp inte iväg honom ge honom inte "utrymme" utan försök träffas så mycket det bara går. Lycka till!
Citera
2019-07-18, 19:06
Avslutad
Jag är en svensk kille. Jag hade hellre haft en arabisk tjej än en svensk tjej faktiskt...
Citera
2019-07-18, 21:28
Avslutad
Arabiska kvinnor verkar ha mer etik och moral än svenska kvinnor. Jag tänker på hur svenska kvinnor klär sig offentligt.
Citera
2019-07-18, 21:30
Medlem
Yinool0401s avatar
Skuta trolla TS, alla vet att dom är hemma och spelar CS eller COD.

Måste nomineras till årets trolltråd på FB.
Citera
2019-07-18, 22:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Snagisnagisnag
Arabiska kvinnor verkar ha mer etik och moral än svenska kvinnor. Jag tänker på hur svenska kvinnor klär sig offentligt.

Svenska kvinnor har för det mesta inte så mycket innanför pannbenet, så då måste de objektifiera sig själva genom att visa upp sig som ett stycke kött - för det är allt de har att komma med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in