Citat:
Ursprungligen postat av
Vardagsproblem
Jag tyckte inte att gymnasiet var jobbigt och det var inte längesen som jag pluggade. Varför skulle jag få det tufft om jag nu tyckte att gymnasiet var jobbigt?
Jag halv slappade mig genom gymnasiet och delvis var det tufft. Gick ut med 4 IG som numuera är 3 st för att jag läst komvux. Har resultat från högskoleprovet på 1.0 och även läst lärarprogrammet 4,5 år.
Jag tror phs kommer bjuda på allt från slapphet, lätthet, tuffhet, jobbighet och massa annat sexighet. men först måste jag fixa psykologen. Btw så fixade jag Uniq testet på andra försöket. Första gången sov jag Max 10 min natten innan, fråga mig inte varför. Ointressant.
Var inte oroliga. Jag har träffat många som går på phs. Dem är inga supermans eller genetisk släkt med Einstein.
Ni som är intressant och har en lite vilja, ni kommer klara det en vacker dag. Hela vägen in och hela vägen ut. Överanalysera inte, lägg inte fokus på onödiga saker som 1 gång tiden så fick jag underkänd på ett prov i grundskolan. Ni kan ändå bli poliser, ta det lugnt, njut inte av vädret just nu. Avvakta med det, snart kommer våren och då kan ni börja njuta och tänka mer positivt.