• 1
  • 2
2006-03-07, 12:38
Medlem
Vimal Kovac är kungen på Stureplan. Vad vet vi om honom?
Citera
2006-03-07, 12:50
Medlem
xallos avatar
Var/är tillsamans med agn*s n*tini och är en i mångt och mycket sympatisk herre utan några större divalater. Detsamma kan sägas om flickvännen, dock kan hon i bland verka lite "öfvre" trots att det är en komvux-tjej från lidingö.
Han plockar ut någon miljon om året i lön ur företaget och lever ett trivsamt liv utan att flasha.
Citera
2006-03-07, 13:12
Medlem
DaKiNKys avatar
bara att säga

"Kändisarna lockar folk. Men själv är han svårimponerad.
- Det skulle varar Michael Schumacher i så fall. Honom skulle jag vilja ha som medlem på Laroy"

är ju kung, hehe
Citera
2006-03-07, 13:19
Medlem
var en bra artikel i första numret av Diego som beskriver VC:s framgångar...

Där jämställs bla de som syns utåt tex. Rahmen och Ahlbom med de brudar som han anlitade i gymnasiet för att stå som arrangörer på gymnasiefesterna.. riktigt underhållande.

Det fanns tidigare en "kartläggning" som ngn driftig person på dagensmedia gjort med de flesta förgreningar över vem som är kompis med vem runt svampen. Checkade dagensmedia.se men nu ligger pdf:en tillgänglig endast för prenumeranter...Ngn som har tillgång och kan lägga upp den? Vore skoj att se om den som skrivit artikeln på AB idag finns med i förgreningarna...
Citera
2006-03-07, 13:28
Medlem
Monikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Var/är tillsamans med agn*s n*tini och är en i mångt och mycket sympatisk herre utan några större divalater. Detsamma kan sägas om flickvännen, dock kan hon i bland verka lite "öfvre" trots att det är en komvux-tjej från lidingö.
Han plockar ut någon miljon om året i lön ur företaget och lever ett trivsamt liv utan att flasha.

Vem är hon?

Och varför är han plötsligt kung på stureplan?

Och när man pratar om att vara kung på stureplan, då är det ju typ köket och sture man talar om? Inte spyan (längre iaf) och inte riche eller east.

Frågorna hopar sig.
Citera
2006-03-07, 13:34
Medlem
Tvättade pengar, trafficking, knark, manipulerade kassaregister, svart arbetskraft osv. Krogbranschen är ett stort jävla skithål som drar till sig det värsta drägget.
Citera
2006-03-07, 13:35
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monika
Vem är hon?

Och varför är han plötsligt kung på stureplan?

Och när man pratar om att vara kung på stureplan, då är det ju typ köket och sture man talar om? Inte spyan (längre iaf) och inte riche eller east.

Frågorna hopar sig.

Han äger 70% av stureplansgruppen dvs: Spy bar, Laroy, Sturecompagniet, Labbet och Köket.
Så nog är han störst kring stureplan allt.
Citera
2006-03-07, 13:39
Medlem
RaydeCacas avatar
Citat:
Han äger 70% av stureplansgruppen dvs: Spy bar, Laroy, Sturecompagniet, Labbet och Köket.

Typ Rey de Caca för er som pratar spanska.
Citera
2006-03-07, 13:41
Medlem
Monikas avatar
Citat:

Can't argue with that.
Men vem är hon då. Känner igen namnet men kan inte placera det.

Och visst finns det två världar kring stureplan. Mediapacket och bratpacket. Bratpacket är så klart intressantare eftersom de spenderar massa deg. Mediapacket får allt gratis typ.
Citera
2006-03-07, 13:42
Medlem
Citat:

missade White Room + nyöppnade "le cafe" i Sturegallerian + lite annat ...

Checka http://www.stureplansgruppen.se för er som är kåta på mer info..
Citera
2006-03-07, 14:08
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monika
Can't argue with that.
Men vem är hon då. Känner igen namnet men kan inte placera det.

Och visst finns det två världar kring stureplan. Mediapacket och bratpacket. Bratpacket är så klart intressantare eftersom de spenderar massa deg. Mediapacket får allt gratis typ.

Jag vet inte om de är tillsammans fortfarande, hon brukade jobba på spyan med administration och liknande. En anledning till att namnet känns igen är för att det finns en översättare (text till tv och film)med samma efternamn, jag vet dock inte om det finns något släktskap.
Citera
2006-03-07, 14:12
Medlem
Monikas avatar
Citat:
Jag vet inte om de är tillsammans fortfarande, hon brukade jobba på spyan med administration och liknande. En anledning till att namnet känns igen är för att det finns en översättare (text till tv och film)med samma efternamn, jag vet dock inte om det finns något släktskap.

Tänker efter lite funderande på en krogen-familj där det finns ett par bröder. Men jag kan blanda ihop och tänka på någon gammal klasskompis eller något. Inte vet jag.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in