2019-07-10, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nsbm
Hållkäft med dig, var är det inte bostadsvrist idag?
Jag bor i en 2a hands lägenhet i Gbg och har stått i bostadskö i 8 år och jag söker Gbg med omnejd, tom Kungsbacka som är 3,5 mil ifrån.
Jag har mina barn i skola i Gbg så jag vill helst bo i anknytning. Dessutom så är jag inflyttad sedan 12 år tillbaka och har därför inte gjort den bostadskarriär som många andra redan har gjort och har således inte 2 000 000 på banken för en liten skit 2a.

Jag är inte ensam om mitt problem utan läser man på uthyres sidor på fb så ser man svenska familjer som bor i ettor och även som inneboende.
Politiker HATAR vita svenskar!

Ja du har oturen att inte vara en svartmuskig apa från mellanöstern, då hade det fixat sig på 6 månader + att du inte hade behövt betala något, fy fan man skulle varit en apa så man kunde få allt serverat som man skriker om.
Citera
2019-07-10, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smegma
Varför tas inte detta upp i Riksnyheterna?

Det kommer inte ske eftersom då kan folket få reda på sanningen och då kan "mörka krafter" gynnas!
Citera
2019-07-10, 05:09
Medlem
Vad tycker Svensken som får stå i kö 20 år eller köpa dyrt om detta ? är det inte oansvarigt att ge bort fina lägenheter framför svenskar som jobbat o betalat skatt ? de ungdomar som tvingas bo hemma ? pensionärer ? hur är det ens möjligt att göra så här är det inte kriminellt eller ett hån mot den egna befolkningen ? samtidigt drar samhället in på sjukhus, polisstationer, skolmat, barnfödslar i bilen, det saknas ett riktigt militärt försvar o civilförsvar, matpriser ökar, gruppvåldtäkter ökar, bilbränder ökar, beredskapslager saknas, egen matförsörjning saknas i hela landet, skolan en katastrof.....när skall svensken vakna undrar man ????????
Citera
2019-07-10, 05:11
Medlem
Jag råder alla svenskar att ta bilen o åk o utforska Sverige i sommar, ta också och åk tunnelbana...ni kommer att upptäcka en multikulturell katastrof o kaos överallt....
Citera
2019-07-10, 05:18
Medlem
En sådan person som Ulf Rohlen lever mycket farligt efter uttalanden som dessa o man förstår hur otroligt hjärntvättade det svenska folket verkligen är när man hör personer som Ulf Rohlen uttala sig. Ulf Rohlen anser sig alltså ha rätt att diskriminera det egna svenska folket framför de personer som kommer med båt över medelhavet ! man tar sig för pannan verkligen när man inser att Ulf han förstår inte faran i det här.....
Citera
2019-07-10, 05:24
Medlem
Ett hån mot pensionärer som ingen bryr sig om ! ett hån mot alla de i bostadskö ! det här måste få ett abrupt slut NU....Det Sverige gör är kriminellt....
Citera
2019-07-10, 05:57
Bannlyst
Felet är att nyanlända få förtur . Man kan faktisk som flykting välja ett annat land att fly till än Sverige. MENA invandrare har inga skäl alls till asyl.

Citat:
Ursprungligen postat av yokisuci
Problemet är inte han. Han är säkert en trevlig prick, och verkar dessutom till skillnad från många andra försökt lära sig svenska boendesituationen till trots. Problemet är att kommunen bygger nya lägenheter som de reserverar just för de som kommer hit trots att vi har en enorm bostadsbrist. Dessutom är det ju som att tigga efter segregation och förbannade invånare.

Om man överhuvudtaget ska reservera lägenheter för vissa invandrare, så hade det ju varit bättre att man låter svenskar flytta dit, och för de som flyttar från allmännyttan så reserverar man dessa lägenheter för andra som kommit hit förutsatt att det är områden som består av majoriteten svenskar.
Senast redigerad av Niggers 2019-07-10 kl. 06:05.
Citera
2019-07-10, 06:00
Bannlyst
Så är det . MENA invandrare är som böldpesten , smittar alla. Så fort det finns lite allmännytta eller privatvärdar som inte ta ansvar, så är en ort förstörd av flyktingslöddret.

Vet inte hur Kungsbacka är, men man ser hur Stockholm bli sunkigare och sunkigare, det är pga vi tycker att MENA slöddret skall få asyl i Sverige.

Det är den kokta grodan och sedan eskalera problemet och förorten bli en no go zone.

Citat:
Ursprungligen postat av Nizzka
Och du förstår inte ens att det kommer komma till din lilla tillflyktsort också.

Sverige ville du i alla fall inte kämpa för. Så det är väl lika bra att du inte är här. För här kommer det att krävas riktiga svenska män.
Senast redigerad av Niggers 2019-07-10 kl. 06:04.
Citera
2019-07-10, 08:22
Medlem
adddicts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NegerSkinka
Sämst spenderade pengarna någonsin, nihad har inget här att göra och kan åka hem till sitt hemland, där det finns ett stort underskott på män.
Ja fyfan vad duktig Löfven och gänget är på att kasta pengar i sjön. Nihad kan fan åka hem och överlämna sin nya fina lägenhet till någon behövande Svensk familj istället.
Citera
2019-07-10, 08:53
Medlem
SuperTimors avatar
Nihad ska ha en eloge för svenskakunskaperna på 6 månader
Citera
2019-07-10, 09:06
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers
Felet är att nyanlända få förtur . Man kan faktisk som flykting välja ett annat land att fly till än Sverige. MENA invandrare har inga skäl alls till asyl.

Ryktet sprider att du får allt serverad i Sverige, vilket annat land får man det? och får du inte det räcker det med att skrika "RASIST" så får du allt du pekar på. För vem i Sverige vill bli kallad rasist och hamna på en massa socialamedier?
Citera
2019-07-10, 09:06
Medlem
Karmans avatar
Sverige är ruttet. Det är bara att inse det och ta konsekvenserna. Helt tydligt att politiker och etablissemang prioreterar resten av världen framför sina egna medborgare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in