2019-07-08, 13:26
Bannlyst
Hur sätter man upp ett standardmeddelande som ger ett errormeddelande i Gmail när någon mejlar en, som att mejladressen inte finns/är borttagen? Fast egentligen inte (så man kan fortsätta läsa mejlen)

Tack för svar
Citera
2019-07-08, 13:27
Medlem
tokens avatar
Jag skulle föreslå att du använder funktionen för frånvaromeddelande. Skriv ett övertygande svar där.
Citera
2019-07-08, 15:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av token
Jag skulle föreslå att du använder funktionen för frånvaromeddelande. Skriv ett övertygande svar där.

Finns en no-reply mail man kan vidarebefordra alla mejl till, som är generell? Behövs typ en verifiering av den som har en no reply mail.
Citera
2020-01-29, 14:47
Medlem
2n00b4Us avatar
Är det bara jag som måste logga ut två gånger när jag använder gmail? Om jag exempelvis loggar ut från gmail och sedan går in på youtube så är jag fortfarande inloggad på min gmail.
Citera
2020-01-30, 16:43
Medlem
rd2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2n00b4U
Är det bara jag som måste logga ut två gånger när jag använder gmail? Om jag exempelvis loggar ut från gmail och sedan går in på youtube så är jag fortfarande inloggad på min gmail.
Haft liknande problem när jag switchar mellan olika konton, men om du loggar ut dig helt och hållet från ditt google konto (även i webbläsaren) så skall du vara helt utloggad även vid deras andra tjänster.

om du redan är inloggad på YouTube i en annan tab, ska du ju bara behöva uppdatera och sen vara utloggad. däremot om din webbläsare är inloggad på ditt google konto kan jag tänka mig att man får logga ut där också.

(FB) *** Den enda tråden om kortare YouTube-frågor *** för tråd gällande YouTube
Citera
2020-04-13, 10:34
Medlem
Nationbots avatar
Hej

Vill vidarebefordra ett mail till en efter en med separat mailadress som jag klistrar in samt med lite ändringar i brödtexten tex adress. Det jag vidaresänder har även en fil bifogad som följer med varje gång. Det man normalt gör är att helt enkelt trycka på knappen vidarebefordra.. Sen i mitt fall tar jag bort den text som dyker upp i tidigare skicka mail detta och tar en ny mailadress:

---------- Forwarded message ---------
Från: xxx
Date: mån xxx
Subject: Fwd: xxx
To: xxx

Soo far soo good tänkte jag.. ville kontrollera hur mailet ser ut genom att skicka det till mig själv med rubriken (som är det första man ser såklart)?

Av min förvåning ser mailet helt fel ut och annorlunda. Jag i min mail inbox / inkorgen får liksom alla mail jag vidarebefordrat sen förr ca 25 st

Frågan är följdaktligen hur ser mailet ut till den enskilde mottagaren som jag skickat vidareförmedlat mitt mail till?? Dom ska ju absolut inte ha 25 st mail...?

Får de en kopia av mailet eller som nämnt alla kopior med ändringar i texten plus bifogade filerna?

Mvh N
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in