Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-07-08, 13:09
  #109
Medlem
länk? video borttagen
Citera
2019-07-08, 13:58
  #110
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemligotjendis
länk? video borttagen

Jag laddade ner den. Var kan jag annonymt dela den?
Citera
2019-07-08, 14:16
  #111
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemligotjendis
länk? video borttagen

https://file.io/NSk1Qe

Jag testade en sajt. Laddade upp och fick en länk där du kan ladda hem den.

https://www.file.io/
Citera
2019-07-08, 14:49
  #112
Medlem
JokkMokks avatar
Länken fungerar inte, file not found...
Citera
2019-07-08, 15:04
  #113
Medlem
https://www.bitchute.com/video/72cpVjtWaImR/
Citera
2019-07-08, 15:59
  #114
Medlem
over9ks avatar
Vilka är blattarna?
Citera
2019-07-08, 18:45
  #115
Medlem
RamsundAktaRingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skilly
Snubben som postade videon har en tydlig agenda. Gissar att videon är fejk och att postaren är en inavlad NMR-svenne.
Och om du antar fel vad är din kommentar då?
Citera
2019-07-08, 19:18
  #116
Medlem
Skillys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RamsundAktaRingen
Och om du antar fel vad är din kommentar då?

Vad tror du? Att det är för jävligt naturligtvis. Och att grabbarna som betedde sig så behöver få ordentligt med stryk, några händer sönderslagna, sin tunga klippt, inlåsta i 10 år och sedan utslängda.
Citera
2019-07-08, 19:26
  #117
Medlem
RamsundAktaRingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tochtli
Det finns flera problem:

1. Svensken ställs aldrig man mot man med en invandrare. Invandrarna är alltid i grupp.
2. Svensken kan inte slåss. Invandraren kan slåss.
3. Svensken har lägre testosteron vilket innebär att han är mindre villig att ta risker.
4. Svensken har allt att förlora om det går till domstol. Invandraren har för det första ingenting att förlora då hans liv redan är miserabelt. Han har inget jobb att förlora, inga betyg att riskera eller annat. Vidare ställer sig domstolen på hans sida så länge han kan dra raskortet. Svensken saknar det privilegiet.

Svensken har onekligen målat in sig i ett hörn.

Det vore intressant om en grupp svenskar började åka runt och ge sig på ensamma araber och negrer. Bara för att se hur det hade tagits av samhället jämfört med de decennier av övergrepp svenskar fått utstå. Det enda språk invandrarna förstår (bortsett från de gutturala läten de utstöter när de kommunicerar med varandra, eller när de vill para sig) är våld. Slår man dem till tystnad kommer de bli fromma som lamm.
Ja, rätt analys. Svensken behandlas annorlunda av 'rättsväsendet' och 'media' och det vet a l l a. Hets mot folkgrupp gentemot svenskar finns i praktiken inte vilket visar vilken djävulsk bakbunden agenda svenskt rättsväsende för. Med sina nitiska välbetalda slemkrypare.
Sverige är en mjuk diktatur, demokratur. Men..de som driver detta tappar mark och vi vet de driver en mycket farlig utveckling. Vill de detta? eftersom de inte är IQbefriade och (åtminstone) någonstans förstår det orätta i ex 'hets mot folkgrupplagen'.

Det finns motsstånd mot statens (politikers) djävulskap men det måste ske smart.
Vi vet hur uselt svenskt rättsväsende är och bör ständigt hänga ut hur orimliga vissa domar är. Likaså, nästa kamp som kommer intensifieras, kampen för att behålla yttrandefriheten och även utöka den från dagens satta nivå.

Även om videon skulle vara fejk, vilket jag betvivlar men visst..så finns ett oändligt antal brott som grova misshandelsfall, sexuellt våld och även mordförsök och mord som sker i skuggan av ett fallet rättssystem. Jag ser det som fallet, för brottens påföljder sviktar i förhållande till skadorna och uppklarningsgraden är löjligt låg. Många ser heller ingen vits i att anmäla med de påföljder som blir. Snarare förvärras brottsoffrets vardag.
Citera
2019-07-08, 19:29
  #118
Medlem
Ganonitos avatar
Någon som sparade klippet? YT har tagit bort det.
Citera
2019-07-08, 20:14
  #119
Medlem
Asklords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekonomi3
Var i klippet ser du någon blatte?

Nej men jag hör en. Tycker att det låter som en blatteunge eller hör du något annat?
Citera
2019-07-08, 20:17
  #120
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asklord
Nej men jag hör en. Tycker att det låter som en blatteunge eller hör du något annat?

Jo, men din kommentar handlade om att videon inte kunde vara fejk pga orimligheten i att en blatte skulle ställa upp i något regisserat av NMR. Men ingen blatte syns, endast röster hörs, och att låtsas prata förortssvenska klarar nog de flesta.

Alltså: Man kan lätt fejka en sån här typ av video. Om så gjorts i detta fallet vet jag inget om
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback