• 1
  • 2
2019-07-06, 21:15
Medlem
Jag är 25-30 år gammal och ser bra ut. Jag föredrar äldre mognare kvinnor som är attraktiva. Drömmen är att finna en man älskar som har bra ekonomi. runt 40 år är det jag tänker vore nice

Vill inte använda internet utan IRL. Bor i Stockholm.

Förslag?
Citera
2019-07-06, 21:22
Medlem
ClickBaits avatar
Du tänker hitta en att bli din sugarmom?
Citera
2019-07-06, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClickBait
Du tänker hitta en att bli din sugarmom?
Ne vi ska ha kul tsm, äkta kärlek osv. Dock funkar enstaka träffar också. Känner mig så gammal i "själen" så att säga. Klickar mer med äldre lol. Samtidigt vore en sugarmom på top av allt det jag nämnde grymt <3
Citera
2019-07-06, 21:36
Medlem
Etta.Places avatar
Steg ett är nog att undvika att kalla 40-åriga kvinnor för "äldre damer". Överlag tror jag inte det är något de blir kåta utav.
Citera
2019-07-06, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Etta.Place
Steg ett är nog att undvika att kalla 40-åriga kvinnor för "äldre damer". Överlag tror jag inte det är något de blir kåta utav.
Det säger jag inte till dom.... lol.

Plz hjälp mig ist
Citera
2019-07-06, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babyspenat
En hora kan du kalla mig. Men fuck it dude, man gör vad man vill. Som sagt är det inte om pengar, men de vore en bonus.
Jag är kvinna. Jag får yngre män och vet att många av er är prostituerade idag.
Citera
2019-07-06, 21:41
Medlem
Etta.Places avatar
Citat:
shit va bittra folk är.. Är det någon som är glad som har något och komma med som ger en hjälp?

Tja, är det nått annat än att dom ska vara 40 och ha mer pengar än dig som är viktigt? Du kan ju leta på krogen eller i olika föreningar och hobbyverksamheter.
Citera
2019-07-06, 21:44
Medlem
Citat:
shit va bittra folk är.. Är det någon som är glad som har något och komma med som ger en hjälp?
Alltså de skriver: Sugarmom? Eller berättar att de är prostituerade eller ämnar bli, eller så suger de ut en på pengar. Det sista är vanligt bland äldre killar dvs dem över 30. De ser det inte som prostitution. Dem under vet att de är prostituerade.

Men schhh, säg ingenting till Flashback. De påstår att det är mitt fel att män är som de är. Jag är tydligen inte bra nog.

Vill tillägga att jag aldrig har och aldrig någonsin kommer betala för sex eftersom jag upplever konceptet vidrigt. Hur avslappnat män än ser det att de säljer som.
Citera
2019-07-06, 21:56
Medlem
Wallmans
Golden Hits
Engelen

https://thatsup.se/stockholm/guide/n...ognare-publik/
Citera
2019-07-07, 08:20
Medlem
SurTrollets avatar
Varför vill du hitta fyrtiotaggare i sällskap? ...där sådana umgås har du svårare att "komma till", bättre du jagar där de är ensamma och inte har sina väninnor i närheten...

-Lycka till!
Citera
2019-07-08, 04:58
Medlem
Arsenaln1clubs avatar
Om du är så snygg som du påstår hade du haft dig en sugarmama! De finns hur mycket kvinnor som helst men du måste ha nätprofil. Irl skämms dom för mycket under den initiala kontakten.
Citera
2019-07-08, 06:39
Bannlyst
Jag är 42 och har en singelväninna som letar relation men rik är hon långt ifrån. Vi gör det andra gör; är på gymmet, shoppar på Gina och H&M, ligger på stranden och handlar mat på Maxi.

Jag skulle tro att det bästa sättet att få kontakt med oss är att komma fram på stranden eller i affären kanske, om vi ser ut att ha tid då, de flesta har ju kids i denna åldern men var de ugna mammor är de uppväxta nu och kanske är de skilda och kan tänka sig en liten boy toy.

Testa också i gruppklasser på gymmen, där har jag sett några.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in