2009-10-14, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Probert24
Det gör det visst. Varje individ fattar sina egna beslut. Om man sen är talanglös och fastnar i spelberoende så är det säkert lätt att gapa och skrika och skylla på någon annan.

"Det är inte mitt fel att jag har spelat bort allt jag äger, blivit vräkt, blåst alla mina polare, rånat morsan och kvävs av sms lån, det är Mats Sundins fel för han spelar poker nu när han lagt av med hockeyn."

Lyssna på dig själv! Vilken jävla förlorarmentalitet vissa besitter...

Haha klockrent.. +1
Citera
2009-10-14, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PopLars
Haha, vilken tråd! Gillar hur Mats Sundin är syndabocken, skönt random.

Även om TS måste vara troll, så har jag en fråga angående att göra reklam för "farliga" saker i dina ögon. Hur ställer du dig gentemot t.ex. fotbollslandslaget och för den delen hockeylandslaget som är sponsrade av Svenska Spel och gör reklam dels genom att bära dess loggor i olika sammanhang och dels genom TV-reklamer? Sen ska vi inte ens gå in på diverse fotbollslag...

MYCKET BRA
Citera
2009-10-14, 15:01
Medlem
Eobolas avatar
Ponera att du var en riktigt förebild för svenska ungdomar...(TS)
Du har gjort dig känd för något på internet eller dyl. så du har inte så mycket deg.
Exakt som i Suddens fall så ringer ett pokerbolag upp dig och ber dig göra reklam för dem, det tar 5-6 timmar att göra allt, du får 100 Mkr insatt på ditt konto samma dag.. Vad gör du? Skulle du tänka på alla ungdomar och levt "fattigt" resten av livet, eller skulle du ta degen å leva som en kung?
Citera
2009-10-14, 15:05
Medlem
Svinteballstens avatar
Att göra reklam för svenska spel är ok,för dom stödjer hela idrottsrörelsen.
Det Mats Sundin gör är moraliskt fel å att hans mamma fortsatte som städare trots sonen är mångmiljonär, visar bara att hon är idiot alt nolifer som tar jobb från fattiga som bättre behöver det.
Citera
2009-10-14, 15:07
Medlem
Det var knappt att jag orkade svara i den här tråden, men känner att jag verkligen måste säga TS är utvecklingsstörd. Klart många kan bli beroende av poker, ja. Men tänk så här, alla som gör reklam för läkemedel, mat, porr, ja vad som helst. Folk blir beroende av allt och blir nån idiot beroende av att mats sundin gör reklam för poker så förtjänar personen det, mats sundin gör reklam för att han tycker om poker själv och har spelat länge, han gör inte reklam för att tjäna pengar.

Poker har blivit en folksport som är rolig att utöva, så ta ditt pick och pack och dra till vänsterpartiets närmaste kontor och gråt din jävla idiot.
Citera
2009-10-14, 15:07
Medlem
Svinteballstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eobola
Ponera att du var en riktigt förebild för svenska ungdomar...(TS)
Du har gjort dig känd för något på internet eller dyl. så du har inte så mycket deg.
Exakt som i Suddens fall så ringer ett pokerbolag upp dig och ber dig göra reklam för dem, det tar 5-6 timmar att göra allt, du får 100 Mkr insatt på ditt konto samma dag.. Vad gör du? Skulle du tänka på alla ungdomar och levt "fattigt" resten av livet, eller skulle du ta degen å leva som en kung?
Eftersom jag har dåliga erfarenheter av nätpoker så skulle jag vägra göra reklam för dom.Men bara för jag redan hade typ 200-300 miljoner på banken som Sudden har.Har är en svikare som lockar in barn in i spelträsket.
Senast redigerad av Svinteballsten 2009-10-14 kl. 15:09.
Citera
2009-10-14, 15:09
Medlem
Svinteballstens avatar
Vänstern? Jag hatar Ohly å fittan Mona Muslim din jävla tomte..
Citera
2009-10-14, 15:14
Medlem
Probert24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svinteballsten
Att göra reklam för svenska spel är ok,för dom stödjer hela idrottsrörelsen.
Det Mats Sundin gör är moraliskt fel å att hans mamma fortsatte som städare trots sonen är mångmiljonär, visar bara att hon är idiot alt nolifer som tar jobb från fattiga som bättre behöver det.

..och där dog den diskutionen.

Du har ju bara något personligt agg mot Sundin. Har han dragit över din brud eller något? Snott din blå leksaksbil när ni var små i sandlådan?

Skål för 100 inlägg, synd att det var dig jag svarade.
Citera
2009-10-14, 15:15
Medlem
Bg2s avatar
Men folks egna ansvar. Det är ju individen som avgör om h*n skall spela poker eller inte.
Varför sätter TS sig på en sån hög häst och påstår att "ungdomar kan minsann inte fatta egna beslut".
Jag tycker att det är personen i frågas fel om den blir spelberoende. Att säga "men Mats Sundin gör ju reklam för det då måste jag ju testa". Det är bara en larvig bortförklaring.
Citera
2009-10-14, 15:16
Medlem
Svinteballstens avatar
Jag har alltid gillat sudden, även om han kunde lagt av med hockeyn för typ 5år sen.Men nu svärtar han ner sig själv genom denna reklam.
Citera
2009-10-14, 15:17
Medlem
Du låter som någon extremvänster som inte fått kuk på ett tag. Och du sa att du tjänat pengar på nätpoker, någon annan än jag som vill sätta emot? Du har absolut inte alla hästar hemma, så knappast att du klarat av att vinna. Sluta vara så jävla avundsjuk.

Mats gör jävligt mycket bra för välgörenhet, så vill han utöva sin hobby med pokerstars logo så låt honom göra det. Finns absolut inget fel i det han gör, bara idioter som du som är avundsjuka.

Synd att man inte kan slå någon på käften genom flashback, eller alternativt skjuta, för då hade jag gjort det!

hoppas du dör!
Citera
2009-10-14, 15:21
Medlem
Bg2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonymast
Du låter som någon extremvänster som inte fått kuk på ett tag. Och du sa att du tjänat pengar på nätpoker, någon annan än jag som vill sätta emot? Du har absolut inte alla hästar hemma, så knappast att du klarat av att vinna. Sluta vara så jävla avundsjuk.

Mats gör jävligt mycket bra för välgörenhet, så vill han utöva sin hobby med pokerstars logo så låt honom göra det. Finns absolut inget fel i det han gör, bara idioter som du som är avundsjuka.

Synd att man inte kan slå någon på käften genom flashback, eller alternativt skjuta, för då hade jag gjort det!

hoppas du dör!

Du går över gränsen tagga ner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in